Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: Ρύθμιση ατέρμονα σε Ε34

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παντα ο εσωτερικος τροχος στριβει περισσοτερο απο τον εξωτερικο..
    Σριβεις δεξια,ο δεξης κοβει περισσοτερο..
    Στριβεις αριστερα,ο αριστερος..
    Παντα ομως κοβουν το ιδιο στο τερματους.

    Μηπως βγαλατε τον βραχιονα τιμονιου(pitman arm) και δεν τον βαλατε στο
    κεντρο?
    Ραμφος(λαθος ορολογια) ειναι τα δυο διαμικη δοκαρια που κατω τους δενει η γεφυρα ,που εχει το συστημα διευθυνσης..
    Attached Images Attached Images

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    ghost-rider (30-03-15), nikos valvetronic (30-03-15), wheelman (30-03-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP