Γενικά είμαι αρκετά μαμούνι και βρήκα τον φίλο Νίκο και επιβεβαίωσα ότι δεν είναι το δικό του αμάξι. Επίσης επιβεβαίωσα ότι το κενό στους αρμούς σε σχέση με ένα εργοστασιακό Z3 είναι διότι έχει μπει η γρίλια του M Roadster η οποία είναι ελάχιστα πιο στενή.
"The M roadsterΆs side grill design is pretty neat (pictured on top), but I prefer the less flashy shark gill style of the Z3 design (pictured on bottom). Its funny how this picture makes the M roadster one look smaller than the Z3 one, but the Z3 gills are actually ~1/16 inch shorter in length than the M ones? This slight difference will leave a larger gap between the gill and the body panel but not enough to really be noticeable."
Οπότε προχωράω στην συνεννόηση για το συγκεκριμένο μιας και οι 6 κύλινδροι είναι πειρασμός.
Επίσης από ό,τι μαθαίνω είναι όντως αρκετά αξιόπιστη μετατροπή του supercharger με 0,35 πίεση. Το αμάξι προορίζεται για βόλτες και όχι για καθημερινή μετακίνηση μιας και κινούμαι με τα μέσα για τη δουλειά. Επίσης ελπίζω να μείνει για πάντα στην κατοχή μου και να μην πουληθεί ποτέ όπως και η μηχανή μου. Αυτά που πρέπει να αλλαχτούν στο προσεχές μέλλον είναι η κουκούλα η οποία είναι σε μέτρια κατάσταση και οι δισκόπλακες. Δεν βλέπω κάτι άλλο μεμπτό.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mastro : 02-08-14 στις 20:01