Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
δεν ειναι ετσι φιλε μου δεν μεταπηδησε σε 1600αρι η πλειοψηφια...
μπορει να μη μεταπηδησαν ολοι σε καρρερα ή καγιεν, αλλα μεταπηδησαν σιγουροτατα σε μεγαλυτερο αυτοκινητο απο τις δυνανατοτητες τους, προεξοφλωντας σχεδον ολοι μελλοντικο εισοδημα...

ελαχιστες φορες εγινε το αντιθετο.

αλλα και ο 1600αρης που λες εσυ εκ των πραγματων φανηκε πως ουτε αυτο μπορουσε να αποκτησει.
ξερεις λιγους φοιτητες ή ατομα γενικα που δεν εχουν ενταχθει ακομα στην παραγωγικη διαδικασια, αλλα κατεχουν αυτοκινητα που αλλος θελει 20 χρονια δουλεια και παλι δεν μπορει να αποκτησει?
και δε μιλαω για γιους εφοπλιστων.

εγω δεν εχω προβλημα να παρουν ολοι καρρερα. μακαρι!
μιλαω απλα ως παρατηρητης.
ετσι λοιπον βλεπω οτι η κατηγορια του σουζουκι αλτο (ή φιατ 127 παλιοτερα) εγινε κορσα opc και s3, τα βιταρα γινανε καγιεν, οι 318 Μ3 και τα μιατα 997...
δεν μεμφομαι κανεναν για τις επιλογες του. ουτε μου πεφτει λογος.
απλα το καταγραφω ως φαινομενο.

και το φαινομενο αυτο, φυσικα και δεν ευθυνεται για την υπαρχουσα κατασταση.
το πως και το γιατι το εχουμε αναλυσει, δεν ωφελει να λεμε 100 φορες για τη γεφυρα του ριο. και να σιχτιριζουμε την κακουργα κενωνια και τους απατεωνες πολιτικους.
οχι οτι ειναι διαφορετικα, αλλα ειναι αχρηστη μια ακομα επαναλληψη.
ιδιατερα οταν δεν προσφερει προτασεις.



ουτε και εδω ειναι ετσι.
ο βασικος μισθος του εργατη στη γερμανια ειναι οσο σου ειπα.
αυτο τουλαχιστον μου ειπωθηκε απο μια πολυ μεγαλη και πολυ σοβαρη εταιρια (η μεγαλυτερη του τομεα της στην ευρωπη). 800 ευρω.
το τι λεει το καθε ιντερνετ σάιτ, δεν το αξιολογω πιο αξιοπιστο απο εναν αποδεδειγμενα αξιοπιστο επιχειρηματια.
ολα τα υπολοιπα ειναι δικες σου αυθαιρετες εικασιες. περι μεσαιωνα, υγιων συνθηκων εργασιας κλπ.
φυσικα στην επιχειρηση που επισκευτηκα τηρουνται ολα τα παραπανω, απλα ειναι το ειδος της εργασιας τετοιο για αυτο και η αναφορα στη μουργα.
επισης οσον αφορα τις υπερωριες, φυσικα τις παιρνουν, για αυτο μιλησα για βασικο μισθο.
αρα μην προβαινεις σε κρισεις αμεσως χωρις μαλιστα να γνωριζεις.

αυτο μου θυμιζει εναν ακομα λογο της καταστασης μας.
εμεις εδω ολα τα ξερουμε, ολα τα κανουμε καλυτερα απο τους ξενους οι οποιοι ειναι μαλιστα παραδειγματα προς αποφυγην!!!

αν θες να δεις παραδειγματα προς αποφυγη φιλτατε αρη, δεν εχεις παρα να κοιταξεις πολυ πιο κοντα απο τη γερμανια και τις αλλες δυτικοευρωπαϊκες χωρες...

δεν γινεται να τα ισοπεδωνουμε ολα, ουτε υπαρχει ειδικο σχεδιο συνομωσιας ολοκληρης της ανθρωποτητας εναντιον των τιμιων, εργατικων και παραγωγικων ελληνων...



για την καραμελα.
ειχες ποτε επιχειρηση? ξερεις πως λειτουργει μια επιχειρηση? ξερεις ποια ειναι τα προβληματα που αντιμετωπιζει?

κι εγω εχω βαρεθει να ακουω την καραμελα του αδιστακτου επιχειρηματια που πλουτιζει στις πλατες των κακομοιρων υπαλληλων του που τους εκμεταλευεται με μεσαιωνικα βασανιστηρια...

για να μη μιλας λοιπον στη θεωρια, εγω σε προσκαλω, ελα για τρεις μηνες να σε παρω στη δικη μου εταιρια σε διοικητικη θεση (επ αμοιβη φυσικα) ωστε να δεις και απο μεσα πως λειτουργει μια επιχειρηση και αν ειναι δυσκολο ή ευκολο εγχειρημα η διοικηση και αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου...
αλλα και η συναναστροφη με το κρατος και τους λειτουργους του...

τωρα τα ρια-αντιρια, τη ζημενς και ολα τα υπολοιπα, οπως προανεφερα, τα ακουω βερεσε.
ειναι γνωστα και πασιγνωστα ολα αυτα, αλλα ο κοσμος αυτους ξαναψηφισε...

αρα οσες φορες και να τα λεμε, αφου στο δια ταυτα, ο ελληνας δεν ιδρωνει, ουτε προσφερουμε, ουτε προσθετουμε τιποτα καινουργιο στην κουβεντα μας.
Το ότι διαφωνώ, έγινε αντιληπτό ήδη από το προηγούμενο ποστ μου. Από εκεί και πέρα, Στάθη, δεν ξέρω ειλικρινά σε τι κοινωνία ζεις, πάντως οι δικοί μου συμφοιτητές δεν έχουν ούτε opc, ούτε cooper s ούτε τίποτα τέτοιο. Οι περισσότεροι μάλιστα έρχονται από του δι@όλου τη μάνα με λεωφορεία και τρένα, ξεπερνώντας τη 1 ώρα να φτάσουν και άλλη τόση να γυρίσουν σπίτια τους. Έλα μια μέρα στου Ζωγράφου να δεις τι αυτοκίνητα είναι κατά συντριπτική πλειοψηφία έξω από τη σχολή και θα καταλάβεις αν τα όσα λέω είναι αληθή. Το 1400άρι 207 μου είναι από τα πιο ακριβά να φανταστείς. Εγώ τουλάχιστον αυτό βλέπω και αυτό καταγράφω και είπα και προηγουμένως, ότι όσοι αγοράζουν αυτοκίνητα ανώτερα των δυνατοτήτων τους (και είναι αρκετοί), είναι θέμα χρόνου να τους τα πάρει η τράπεζα (γεμάτες είναι οι αποθήκες από τις κατασχέσεις). Αλλά δεν θα πούμε κιόλας ότι ο Έλληνας δεν δικαιούται να έχει πάνω από ένα αυτοκίνητο 1400 κυβικών, τη στιγμή που ο Ευρωπαίος έχει δίλιτρο και βάλε! Γιατί? Δουλεύει τόσο λιγότερο ο Έλληνας από το Γερμανό (οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ παραδέχθηκαν ότι οι Έλληνες είναι από τους πιο σκληρά εργαζόμενους Ευρωπαίους), πληρώνει λιγότερους φόρους και γενικά, είναι καταρραμένος από το Θεό ενώ κάνει πάνω κάτω ό,τι κάνει και ο μέσος Ευρωπαίος, να έχει επίπεδο ζωής δύο και τρεις φορές χαμηλότερο? Ποιος ορίζει ποιο θα έπρεπε να είναι το επίπεδο ζωής του Έλληνα, η πολιτεία (συμπεριλαμβανομένων και πολλών ανώτερων και όχι μόνο στελεχών του δημοσίου τομέα) που έχει καταχραστεί δις χρημάτων του Έλληνα φορολογούμενου, ή οι επιχειρηματίες που εκμεταλλευόμενοι ασύμφορες και καταχρηστικές για τον Έλληνα πολίτη συμφωνίες (με την πλάτη του κρατικού μηχανισμού) μας έχουν φτάσει στη σημερινή κατάσταση? Αν δεν υπήρχε διαφθορά και κακοδιαχείριση εδώ θα ήμασταν σήμερα? Σίγουρα όχι, άρα δε φταίνε οι δυνατότητες της χώρας (που δε λέω ότι είναι πολλές, αλλά σίγουρα δεν είναι τόσο πενιχρές ώστε να βρισκόμαστε ουραγοί της ΕΕ) αλλά το πως διαχειριστήκαμε τις δυνατότητες αυτές. Και σε αυτό δεν είναι υπεύθυνος ο μέσος πολίτης, ώστε να του λέμε ότι δε δικαιούσαι να πάρεις αυτοκίνητο ανώτερο των 1600 κυβικών, να πας διακοπές 2 εβδομάδες το χρόνο, να βγαίνεις για φαϊ με τη γυναίκα σου κλπ, πράγματα που για ΟΛΕΣ τις δυτικές χώρες θεωρούνται δεδομένα. Αν πάλι δε μπορούμε να έχουμε το δυτικό τρόπο ζωής, τότε να κηρύξουμε μια πτώχευση, να διαγραφούν τα χρέη μας, να βγούμε και από την ΕΕ και να κάνουμε μια νέα αρχή από το μηδέν, χωρίς ακριβά αυτοκίνητα, φαίνεσθαι κλπ, αλλά και χωρίς διαφθορά, άγχος, εκμετάλλευση, ανισότητες κοκ. Δε μπορεί όμως Στάθη, να έχουμε μόνο τα αρνητικά του δυτικού τρόπου ζωής, χωρίς ούτε ένα από τα θετικά...

Όσον αφορά στο βασικό μισθό, θεωρώ αδύνατο όταν σε Γαλλία, Βέλγιο Αγγλία είναι 1200 ευρώ (https://www.europarl.europa.eu/sides...DOC+XML+V0//EL), στη Γερμανία να είναι 800, οπότε θεωρώ αρκετά αξιόπιστη την πηγή που παρέθεσα. Ωστόσο, εγώ δεν είπα ότι αποτελεί αρνητικό παράδειγμα η συγκεκριμένη επιχείρηση, είπα (μιλώντας γενικά) ότι αρνητικό παράδειγμα αποτελεί όποια επιχείρηση αναγκάζει συστηματικά τους εργαζομένους της να δουλεύουν άνω των 8 ωρών (αν δεν το θέλουν φυσικά και οι ίδιοι) και φυσικά, αν δεν πληρώνει υπερωρίες. Απ'τη στιγμή που αυτή στην οποία αναφέρεσαι δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία, δεν τίθεται θέμα. Επίσης, ποτέ δεν είπα ότι όλες οι ξένες επιχειρήσεις αποτελούν αρνητικό παράδειγμα για τις ελληνικές, το αντίθετο μάλιστα, υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες τηρούν ευλαβικά όλες τις υποχρεώσεις τους προς τους εργαζομένους, τους παρέχουν ικανοποιητικότατους μισθούς, αλλά και φιλικό περιβάλλον εργασίας που ευνοεί την παραγωγικότητα. Τέτοιες εταιρείες χρειαζόμαστε εδώ και εκεί πρέπει να εστιάζουμε, στις ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και όχι αν οι εργαζόμενοι δουλεύουν σαν τα σκυλιά, αν παίρνουν μόνο ένα κομμάτι ψωμί ως ανταμοιβή κλπ. Αυτό είναι το αρνητικό παράδειγμα που έλεγα.

Τέλος, εννοείται ότι η διοίκηση επιχειρήσεων είναι ένας τομέας που θέλει πολλές ικανότητες και μεγάλη υπευθυνότητα, αυτό δεν το αμφισβήτησα ποτέ. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση το γεγονός αυτό δε δίνει το δικαίωμα στους διευθυντές, τα μεγαλοστελέχη, τα golden boys και στους ίδιους τους ιδιοκτήτες να κερδίζουν ασύστολα, να καταπατούν εργασιακά δικαιώματα και φυσικά να διαπλέκονται. Εγώ αυτά κατέκρινα, τα οποία είναι πολύ συχνό φαινόμενο στις ιδιωτικές επιχειρήσεις της χώρας μας (και όχι μόνο) και στα οποία φαντάζομαι θα συμφωνείς. Από εκεί και πέρα, δε νομίζω ότι η θέση του νοσηλευτή, του μάχιμου αστυνομικού κλπ έχει τόσο λιγότερες ευθύνες, κόπο, άγχος, ώστε να κοστολογείται με 800-900 ευρώ, τη στιγμή που τα μεγαλοστελέχη που προανέφερα παίρνουν από τετραπλάσια μέχρι πολύ παραπάνω χρήματα, αλλά αυτό είναι ένα μεγάλο ζήτημα (περί προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο και ανταμοιβής) και δεν θα το αναπτύξω περαιτέρω εδώ.

Κλείνοντας, όσο βερεσέ και να φαίνονται σε μερικούς οι siemens, τα χρηματιστήρια, οι Κοσκωτάδες κλπ, είτε το θέλουμε είτε όχι, είναι οι βασικοί λόγοι που έχουμε οδηγηθεί στη σημερινή κατάσταση και επίσης, οι υπαίτιοί τους (πλην του Κοσκωτά που και πάλι ήταν ένας μπροστά σε αυτούς που έκαναν το φαγοπότι τότε και σήμερα, όσοι ζουν, παρουσιάζονται ως σοσιαλιστές εργατοπατέρες) είναι από τους λίγους που δεν πρόκειται να κάνουν την παραμικρή θυσία για την ανόρθωση της χώρας, ενώ στην ουσία είναι οι πλέον υπεύθυνοι. Αυτά είχα να πω και κλείνω γιατί κούρασα και κουράστηκα με τα κατεβατά μου. Απλά, το θέμα δεν είναι ελληνικό και εγώ ποτέ δεν το έθεσα έτσι. Δεν βάλλει όλος ο πλανήτης εναντίον των Ελλήνων, βάλλουν οι ισχυροί του πλανήτη εναντίον των ανθρώπινων αξιών και δικαιωμάτων (ισότητα, δικαιοσύνη, εργασιακά δικαιώματα κλπ), που είναι το τελευταίο προπύργιο της ατομικής ελευθερίας και δυστυχώςς η χώρα μας, είναι ένας εύκολος στόχος ώστε να εφαρμοστούν όλα αυτά τα μέτρα. Θέμα χρόνου είναι τα μέτρα αυτά να μεταβούν και σε ένα πλήθος επιπλέον χωρών. Δεν είναι εθνικό το ζήτημα αλλά παγκόσμιο και ελπίζω να έχουν την οξυδέρκεια και τη διορατικότητα να το καταλάβουν αυτό όλοι οι ελεύθερα και κοινωνικά σκεπτόμενοι πολίτες του κόσμου, πριν η κατάσταση να γίνει (αν δεν έχει γίνει ήδη) μη αναστρέψιμη.