Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 440

Θέμα: Τρομολαγνειας συνεχεια...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στάθη, συμφωνώ σε μερικά από αυτά που λες, ωστόσο έχω να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις. Καταρχάς, δεν πήγαμε όλοι άκομψα από το φίατ 127 στην καρρέρα, πήγαν ορισμένοι που πλούτισαν μέσω της ασυδοσίας και της διαφθοράς του ελληνικού συστήματος και αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν καρρέρα, δεν πρόκειται να γυρίσουν πίσω. Υπήρξαν και ορισμένοι άμυαλοι βέβαια, που χωρίς να έχουν την οικονομική δυνατότητα και παρασυρμένοι από το φαίνεσθαι και το lifestyle, έκαναν το τεράστιο αυτό βήμα, χωρίς να έχουν το απαραίτητο υπόβαθρο. Οι περισσότεροι από αυτούς και σωστά, αφού δε μπορεί να καταναλώνουμε άμετρα χωρίς να πληρούμε τις οικονομικές προϋποθέσεις, ήδη έχουν χάσει το μεγαλύτερο όγκο της περιουσίας τους λόγω κατασχέσεων και πολλοί είναι και φυλακή. Ο μέσος Έλληνας πάλι, από το φίατ 127 μεταπήδησε σε ένα τυπικό 1600άρι, κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι απόλυτα φυσιολογικό, αφού αν ήταν να έχουν όλοι μια ζωή ένα 127, τότε θα είμασταν κοινωνία δούλων που δουλεύουν για την επιβίωση και όχι κοινωνία ανθρώπων, όπου η εργασία είναι ένα μέσο για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης. Δυστυχώς βέβαια, οι ισχυροί θέλουν κοινωνίες αδύναμων και άβουλων ανδρείκελων, με μόνο λόγο ύπαρξης τη δουλειά. Αυτό είναι αποτρόπαιο και έρχεται ενάντια σε όλες τις ανθρώπινες αρχές και αξίες.
    δεν ειναι ετσι φιλε μου δεν μεταπηδησε σε 1600αρι η πλειοψηφια...
    μπορει να μη μεταπηδησαν ολοι σε καρρερα ή καγιεν, αλλα μεταπηδησαν σιγουροτατα σε μεγαλυτερο αυτοκινητο απο τις δυνανατοτητες τους, προεξοφλωντας σχεδον ολοι μελλοντικο εισοδημα...

    ελαχιστες φορες εγινε το αντιθετο.

    αλλα και ο 1600αρης που λες εσυ εκ των πραγματων φανηκε πως ουτε αυτο μπορουσε να αποκτησει.
    ξερεις λιγους φοιτητες ή ατομα γενικα που δεν εχουν ενταχθει ακομα στην παραγωγικη διαδικασια, αλλα κατεχουν αυτοκινητα που αλλος θελει 20 χρονια δουλεια και παλι δεν μπορει να αποκτησει?
    και δε μιλαω για γιους εφοπλιστων.

    εγω δεν εχω προβλημα να παρουν ολοι καρρερα. μακαρι!
    μιλαω απλα ως παρατηρητης.
    ετσι λοιπον βλεπω οτι η κατηγορια του σουζουκι αλτο (ή φιατ 127 παλιοτερα) εγινε κορσα opc και s3, τα βιταρα γινανε καγιεν, οι 318 Μ3 και τα μιατα 997...
    δεν μεμφομαι κανεναν για τις επιλογες του. ουτε μου πεφτει λογος.
    απλα το καταγραφω ως φαινομενο.

    και το φαινομενο αυτο, φυσικα και δεν ευθυνεται για την υπαρχουσα κατασταση.
    το πως και το γιατι το εχουμε αναλυσει, δεν ωφελει να λεμε 100 φορες για τη γεφυρα του ριο. και να σιχτιριζουμε την κακουργα κενωνια και τους απατεωνες πολιτικους.
    οχι οτι ειναι διαφορετικα, αλλα ειναι αχρηστη μια ακομα επαναλληψη.
    ιδιατερα οταν δεν προσφερει προτασεις.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παρακάτω, ο βασικός μισθός στη Γερμανία είναι 1100 ευρώ (), έναντι των λιγότερο από 800 ευρώ που είναι ο ελληνικός, ο οποίος σημειωτέον, βρίσκεται στο 55% του μέσου όρου της Ευρώπης των 15. Άρα η εργασία των εργατών που λες, είναι παράνομη και ενάντια στα εργασιακά δικαιώματα, τόσο από άποψη μισθού, όσο και από άποψη ωραρίου. Και φυσικά, το τι κάνει κάποιος επιχειρηματίας (γενικά μιλάω) που αναγκάζει το προσωπικό του να δουλεύει 12-14ώρες με μισθό κατώτερο του βασικού, χωρίς να καταλαβαίνει από υπερωρίες, υγιείς συνθήκες εργασίας κλπ, επουδενί δεν πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, αλλά ακραίο παράδειγμα αποφυγής.
    ουτε και εδω ειναι ετσι.
    ο βασικος μισθος του εργατη στη γερμανια ειναι οσο σου ειπα.
    αυτο τουλαχιστον μου ειπωθηκε απο μια πολυ μεγαλη και πολυ σοβαρη εταιρια (η μεγαλυτερη του τομεα της στην ευρωπη). 800 ευρω.
    το τι λεει το καθε ιντερνετ σάιτ, δεν το αξιολογω πιο αξιοπιστο απο εναν αποδεδειγμενα αξιοπιστο επιχειρηματια.
    ολα τα υπολοιπα ειναι δικες σου αυθαιρετες εικασιες. περι μεσαιωνα, υγιων συνθηκων εργασιας κλπ.
    φυσικα στην επιχειρηση που επισκευτηκα τηρουνται ολα τα παραπανω, απλα ειναι το ειδος της εργασιας τετοιο για αυτο και η αναφορα στη μουργα.
    επισης οσον αφορα τις υπερωριες, φυσικα τις παιρνουν, για αυτο μιλησα για βασικο μισθο.
    αρα μην προβαινεις σε κρισεις αμεσως χωρις μαλιστα να γνωριζεις.

    αυτο μου θυμιζει εναν ακομα λογο της καταστασης μας.
    εμεις εδω ολα τα ξερουμε, ολα τα κανουμε καλυτερα απο τους ξενους οι οποιοι ειναι μαλιστα παραδειγματα προς αποφυγην!!!

    αν θες να δεις παραδειγματα προς αποφυγη φιλτατε αρη, δεν εχεις παρα να κοιταξεις πολυ πιο κοντα απο τη γερμανια και τις αλλες δυτικοευρωπαϊκες χωρες...

    δεν γινεται να τα ισοπεδωνουμε ολα, ουτε υπαρχει ειδικο σχεδιο συνομωσιας ολοκληρης της ανθρωποτητας εναντιον των τιμιων, εργατικων και παραγωγικων ελληνων...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τέλος, υπάρχει μια καραμέλα σχετικά με την επιχειρηματικότητα, που όλοι λένε ότι πρέπει να ενισχυθεί, να στηριχτεί κλπ κλπ. Εγώ συμφωνώ σε όλα αυτά, αλλά με τι τίμημα? Να μειωθούν τα εργατικά δικαιώματα και οι απολαβές, να υπάρχει ένα καθεστώς εργασιακού μεσαίωνα όπου ο καθένας μπορεί να προσλαμβάνεται και να απολύεται όποτε βολεύει το αφεντικό του, όπου το 8άωρο θα φαντάζει ανέκδοτο και οι εργαζόμενοι θα καλούνται να δουλεύουν 12ώρα+ (όπως συνέβαινε μέχρι τις αρχές του 20αι, εκεί θέλουν να μας καταντήσουν) κοκ? Όχι κύριοι, τέτοια επιχειρηματικότητα όπου ο επιχειρηματίας θα πλουτίζει και όλοι οι υπόλοιποι θα παλεύουν να επιβιώσουν (κάτι που συμβαίνει ήδη στις μέρες μας), δε χρειάζεται σε κανένα και δεν θα έπρεπε να λέγεται καν έτσι, αλλά εκμετάλλευση, φεουδαρχία κλπ. Αν θέλουμε αύξηση της επιχειρηματικότητας, πρέπει να διασφαλίσουμε τα εργασιακά δικαιώματα, να υπογράψουμε ευνοϊκές για το κράτος συμβάσεις (όχι όπως τώρα που πληρώνουμε πχ τη γέφυρα του Ρίου-Αντιρρίου εκατοντάδες φορές πάνω από την αξία κατασκευής της, χρήματα που πάνε σε ιδιώτες, ενώ θα μπορούσαν να πάνε στο κράτος) και τέλος να υπάρχει πλήρης διαφάνεια και όχι διαγωνισμοί κάτω από το τραπέζι, μίζες (βλέπε siemens) και κρατικοδίαιτες ιδιωτικές επιχειρήσεις που αν δεν υπήρχε το κράτος θα είχαν καταρρεύσει. Τέτοια επιχειρηματικότητα όμως, δεν έχει γνωρίσει ποτέ η χώρα μας και δε νομίζω ότι αυτό θα συμβεί με τα νέα μέτρα.
    για την καραμελα.
    ειχες ποτε επιχειρηση? ξερεις πως λειτουργει μια επιχειρηση? ξερεις ποια ειναι τα προβληματα που αντιμετωπιζει?

    κι εγω εχω βαρεθει να ακουω την καραμελα του αδιστακτου επιχειρηματια που πλουτιζει στις πλατες των κακομοιρων υπαλληλων του που τους εκμεταλευεται με μεσαιωνικα βασανιστηρια...

    για να μη μιλας λοιπον στη θεωρια, εγω σε προσκαλω, ελα για τρεις μηνες να σε παρω στη δικη μου εταιρια σε διοικητικη θεση (επ αμοιβη φυσικα) ωστε να δεις και απο μεσα πως λειτουργει μια επιχειρηση και αν ειναι δυσκολο ή ευκολο εγχειρημα η διοικηση και αξιοποιηση του ανθρωπινου δυναμικου...
    αλλα και η συναναστροφη με το κρατος και τους λειτουργους του...

    τωρα τα ρια-αντιρια, τη ζημενς και ολα τα υπολοιπα, οπως προανεφερα, τα ακουω βερεσε.
    ειναι γνωστα και πασιγνωστα ολα αυτα, αλλα ο κοσμος αυτους ξαναψηφισε...

    αρα οσες φορες και να τα λεμε, αφου στο δια ταυτα, ο ελληνας δεν ιδρωνει, ουτε προσφερουμε, ουτε προσθετουμε τιποτα καινουργιο στην κουβεντα μας.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    joseph (27-04-10), katsaraios (27-04-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP