Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 440

Θέμα: Τρομολαγνειας συνεχεια...

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχετε το νου σας...!
    ο "χαρτης" της χωρας αλλαζει.
    τα δικαιωματα, οι κατακτησεις, η προνεια, η ασφαλεια, η περιθαλψη θα επιστρεψουν στα επιπεδα προ 20 και 30 ετων. ισως και περισσοτερο.
    το ιδιο και το μεσο βιοτικό επιπεδο.

    οπως αποτομα (και ακομψα) πηγαμε απο το φιατ 127 στην καρρερα, το ιδιο αποτομα (και πιο βιαια ισως) θα επιστρεψουμε εκει που αρμοζει στις παραγωγικες δυνατοτητες της χωρας μας και του καθενος μας ξεχωριστα.

    ολοι μας θα πρεπει να μαθουμε να ζουμε με λιγοτερα. και αυτο θα ειναι πιο επιπονο για μερικους διοτι δεν θα ειναι λογω επιλογης, αλλα λογω αναγκης.
    παντως αν ανατρεξετε σε παλιοτερα ποστ και θρεντς, ηταν λιγο-πολυ αναμενομενο ολο αυτο.
    δεν μπορεις για παντα να ξοδευεις περισσοτερα απο οσα παραγεις.

    οσο και στα δυνατα οικονομικα κρατη υπηρχε ευημερια και περισσευμα, μας κρατουσαν τεχνητα στη ζωη για να μας πουλανε τα προϊοντα τους.
    αγοραζαμε με δανεικα, αλλα οταν ολο το συστημα πιεστηκε, και φανηκε πεντακαθαρα οτι δεν ειμαστε μια υγιης και ευρωστη χωρα, αλλα μια μαυρη τρυπα που ρουφουσε συνεχως κονδυλια χωρις να παραγει, τραβηξαν τα σωληνακια...

    στο προσφατο ταξιδι μου στη γερμανια, στο εργοστασιο του φιλου αποστολη που ανακατασκευαζει κιβωτια, ειδα ανθρωπους να εργαζονται εως τις 11 το βραδυ μεσα στη μουργα με βασικο μισθο 800 ευρω.

    ναι φιλοι μου, τοσος ειναι ο μισθος του εργατη στη γερμανια. επι 12 βεβαια και οχι επι 14 και χωρις τις εργοδοτικες εισφορες που φθανουν εναν υπαλληλο των 800 ευρω στην ελλαδα, να κοστιζει στην επιχειρηση που τον απασχολει 1500...

    ειδα ενα σωρο κοσμο να κυκλοφορει με αυτοκινητα 10ετιας, να μην αγοραζει μανιωδώς τζιπαρες και σπορ υπεραυτοκινητα που δεν μπορει να υποστηριξει.
    ειναι αστειο οτι στις 4 περιπου μερες που εμεινα, τα λεγομενα καλα αυτοκινητα που ειδα, ηταν μετρημενα! ενα 997, ενα μπεντλεϋ, ενα cl65, ενα 645 καμπριο...
    αντιθετα οι δρομοι κατακλυζονταν απο ντιζελ στεϊσιον, 3αρες, πενταρες, Α4, πασατ, σκοντα κλπ...

    δεν γινεται φιλοι μου γνωστος εμπορος νοτιων προαστιων να παραγγελνει και να εχει προπωλησει με καπελο 14 λευκες καλιφορνια...
    δεν ειναι φυσιολογικο.

    οταν λοιπον ο γερμανος που παραγει απο καρφιτσα εως αεροπλανο, εχει να παρει αυξηση 5 χρονια, θεωρω απλα εκτος πραγματικοτητος το υπαρχον περιβαλον στη χωρα μας.

    ποιος θα την πληρωσει? οπως λεει και ο μπομπ ολοι μας. δεν εχουμε αλλη επιλογη.
    η εποχη που οποιος ειχε 316 τον λεγαν πλουσιο, ερχεται ξανα...
    εχετε το νου σας....!
    Στάθη, συμφωνώ σε μερικά από αυτά που λες, ωστόσο έχω να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις. Καταρχάς, δεν πήγαμε όλοι άκομψα από το φίατ 127 στην καρρέρα, πήγαν ορισμένοι που πλούτισαν μέσω της ασυδοσίας και της διαφθοράς του ελληνικού συστήματος και αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν καρρέρα, δεν πρόκειται να γυρίσουν πίσω. Υπήρξαν και ορισμένοι άμυαλοι βέβαια, που χωρίς να έχουν την οικονομική δυνατότητα και παρασυρμένοι από το φαίνεσθαι και το lifestyle, έκαναν το τεράστιο αυτό βήμα, χωρίς να έχουν το απαραίτητο υπόβαθρο. Οι περισσότεροι από αυτούς και σωστά, αφού δε μπορεί να καταναλώνουμε άμετρα χωρίς να πληρούμε τις οικονομικές προϋποθέσεις, ήδη έχουν χάσει το μεγαλύτερο όγκο της περιουσίας τους λόγω κατασχέσεων και πολλοί είναι και φυλακή. Ο μέσος Έλληνας πάλι, από το φίατ 127 μεταπήδησε σε ένα τυπικό 1600άρι, κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι απόλυτα φυσιολογικό, αφού αν ήταν να έχουν όλοι μια ζωή ένα 127, τότε θα είμασταν κοινωνία δούλων που δουλεύουν για την επιβίωση και όχι κοινωνία ανθρώπων, όπου η εργασία είναι ένα μέσο για καλύτερες συνθήκες διαβίωσης. Δυστυχώς βέβαια, οι ισχυροί θέλουν κοινωνίες αδύναμων και άβουλων ανδρείκελων, με μόνο λόγο ύπαρξης τη δουλειά. Αυτό είναι αποτρόπαιο και έρχεται ενάντια σε όλες τις ανθρώπινες αρχές και αξίες.

    Παρακάτω, ο βασικός μισθός στη Γερμανία είναι 1100 ευρώ (), έναντι τωνν λιγότερο από 800 ευρώ που είναι ο ελληνικός, ο οποίος σημειωτέον, βρίσκεται στο 55% του μέσου όρου της Ευρώπης των 15. Άρα η εργασία των εργατών που λες, είναι παράνομη και ενάντια στα εργασιακά δικαιώματα, τόσο από άποψη μισθού, όσο και από άποψη ωραρίου. Και φυσικά, το τι κάνει κάποιος επιχειρηματίας (γενικά μιλάω) που αναγκάζει το προσωπικό του να δουλεύει 12-14ώρες με μισθό κατώτερο του βασικού, χωρίς να καταλαβαίνει από υπερωρίες, υγιείς συνθήκες εργασίας κλπ, επουδενί δεν πρέπει να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, αλλά ακραίο παράδειγμα αποφυγής.

    Τέλος, υπάρχει μια καραμέλα σχετικά με την επιχειρηματικότητα, που όλοι λένε ότι πρέπει να ενισχυθεί, να στηριχτεί κλπ κλπ. Εγώ συμφωνώ σε όλα αυτά, αλλά με τι τίμημα? Να μειωθούν τα εργατικά δικαιώματα και οι απολαβές, να υπάρχει ένα καθεστώς εργασιακού μεσαίωνα όπου ο καθένας μπορεί να προσλαμβάνεται και να απολύεται όποτε βολεύει το αφεντικό του, όπου το 8άωρο θα φαντάζει ανέκδοτο και οι εργαζόμενοι θα καλούνται να δουλεύουν 12ώρα+ (όπως συνέβαινε μέχρι τις αρχές του 20αι, εκεί θέλουν να μας καταντήσουν) κοκ? Όχι κύριοι, τέτοια επιχειρηματικότητα όπου ο επιχειρηματίας θα πλουτίζει και όλοι οι υπόλοιποι θα παλεύουν να επιβιώσουν (κάτι που συμβαίνει ήδη στις μέρες μας), δε χρειάζεται σε κανένα και δεν θα έπρεπε να λέγεται καν έτσι, αλλά εκμετάλλευση, φεουδαρχία κλπ. Αν θέλουμε αύξηση της επιχειρηματικότητας, πρέπει να διασφαλίσουμε τα εργασιακά δικαιώματα, να υπογράψουμε ευνοϊκές για το κράτος συμβάσεις (όχι όπως τώρα που πληρώνουμε πχ τη γέφυρα του Ρίου-Αντιρρίου εκατοντάδες φορές πάνω από την αξία κατασκευής της, χρήματα που πάνε σε ιδιώτες, ενώ θα μπορούσαν να πάνε στο κράτος) και τέλος να υπάρχει πλήρης διαφάνεια και όχι διαγωνισμοί κάτω από το τραπέζι, μίζες (βλέπε siemens) και κρατικοδίαιτες ιδιωτικές επιχειρήσεις που αν δεν υπήρχε το κράτος θα είχαν καταρρεύσει. Τέτοια επιχειρηματικότητα όμως, δεν έχει γνωρίσει ποτέ η χώρα μας και δε νομίζω ότι αυτό θα συμβεί με τα νέα μέτρα.

    Κλείνοντας, θέλω να πω ότι πράγματι δεν είναι φυσιολογικό να προπωλούνται 14 λευκές καλιφόρνια την περίοδο αυτή. Το θέμα όμως είναι, ότι αυτοί που τις αγοράζουν θα συνεχίσουν να αγοράζουν ακριβά αυτοκίνητα, σπίτια, κότερα, αφού τα νέα μέτρα τους πλήττουν από ελάχιστα, έως καθόλου (βλέπε μαύρο χρήμα κλπ), ενώ θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που θα θίγονταν ως επί το πλείστον, ως προνομιούχοι. Αντίθετα και αυτό είναι το φαύλο της υπόθεσης, το γολγοθά θα σηκώσουν οι αδύνατοι, για άλλη μια φορά. Όσο λοιπόν οι φτωχοί γίνονται φτωχότεροι και οι ισχυροί ενδυναμώνονται , μην περιμένουμε να αλλάξει τίποτα σε αυτή τη χώρα, εκτός και αν αποφασίσει κάποια στιγμή ο λαός ότι δεν του αξίζει τέτοια τύχη και τους στείλει όλους από εκεί που ήρθανε. Αυτό στις μέρες μας, φαντάζει ίσως η μόνη ρεαλιστική και πάνω απ'όλα δίκαιη λύση.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    fast-enough (27-04-10), kplc16 (01-05-10), merlin (27-04-10), Ptboul (27-04-10), Κωνσταντίνος (27-04-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP