Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 69

Θέμα: Μ6 Dyno Maha

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #37

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτο εννοει σταματη.
    το αυτοκινητο επιασε 252 χ.α.ω. και η παροχη αερα δεν αντιστοιχουσε στα χιλιομετρα.
    εκει η ecu παρεμβαινει.

    επειτα οταν τρεχουμε με 100 με ευνοϊκό ανεμο 10 μποφόρ δεν σημαινει οτι μηδενιζεται η εισαγωγη εισερχομενου αερα...
    για πολλους λογους.
    Σταθη σαφεστατα και δεν μηδενιζεται η παροχη, αν ηταν ετσι θα εσβηνε...
    Αλλα αντι οπως οταν εχει νηνεμια ,που σχετικη ταχυτητα του αερα ως προς το αυτοκινητο θα ηταν 100χλμ ,οταν ειναι απο πισω σου η σχετικη ταχυτητα του ειναι δηδεν, αρα η παροχη ειναι χαρην της υποπιεσης...και οχι της υπερπιεσης!
    Δηλαδη πηγαινεις με 100χλμ και 2200σαλ και η παροχη ειναι ιδια σαν να εισαι σταματημενος και να μαρσαρεις 2200σαλ

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    καταρχήν υπάρχει η δυνατότητα να δυναμομετρούνται τέτοιου είδους αυτοκίνητα ; και τι εννοώ:
    π.χ. έμαθα περιστατικό όπου κάτοχος Μ3 (με τα 400+) το πήγε σε δυναμόμετρο και έδειξε αν θυμάμαι καλά 280 αλογάκια.

    Ο λόγος ήταν ότι, αφορούσε τους μπροστινούς τροχούς οι οποίοι ήταν ακίνητοι κατά την δυναμομέτρηση και για να γράψει όλα τα άλογα πρέπει να υπάρχει κύληση των μπροστά τροχών!
    απΆ ότι μου ανέφεραν τα χουν ρυθμίσει έτσι από το εργοστάσιο (μάλλον για τις τρελίτσες).

    μήπως ισχύει κάτι τέτοιο και δω;

    υγ: ο πασίγνωστος του χώρου της δυναμομέτρησης του είπε να το γυρίσει στην αντιπροσωπεία και να απαιτήσει άλλο!
    Πλεον εχουν μαθει οτι πρεπει να μπαινει σε dyno mode

  2. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (28-04-10)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP