Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 45

Θέμα: bmw m3 e93

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #9
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billspeed Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχω ακούσει ότι τα cabrio έχουν τριγμούς αλλά το m3 πιστεύω δεν είναι ένα απλό cabrio.Μπορεί ένα τέτοιο αμάξι να έχει τριγμούς?
    Οσο μικροτερη ειναι η στρεπτικη δυσκαμψια του πλαισιου τοσο πιο εντονα παραμορφωνει και τοσο πιο ευκολα θα τριξει.

    Τα καμπριο σε σχεση με τα κλειστα υστερουν.
    Αυτο ειναι κανονας.

    Αν προσπαθησεις να τα ενισχυσεις για να μην υστερουν θα αποκτησουν τρελο βαρoς.

    Οποτε ζυγιζονται τα 2 παραπανω.

    Δλδ ενισχυεται μεχρι ενα οριο. Η δυσκαμψια φτανει σε ενα επιθυμητο επιπεδο χωρις το βαρος να ξεφυγει.

    Απο τα λιγα που ξερω το Μ3 cabrio εχει το πατωμα και τις ενισχυσεις των Ε93 cabrio.
    Δεν γνωριζω αν εχει καποια εξτρα ενισχυση.

    Αν ειναι οντως ετσι μην περιμενεις μεγαλυτερες αντοχες πλαισιου απο ενα απλο τετρακυλινδρο καμπριο.
    Στο Μ3 πληρωνεις μηχανικα, αναρτηση και prestige.
    Oχι καλυτερο πλαισιο απο τις απλες σειρες.

    Απο την αλλη το οποιοδηποτε καμπριο της bmw θα ειναι ενα πολυ προσεγμενο αμαξι.
    Δεν θα εχει καμια σχεση με καποια αλλα καμπριο που καβαλας ραμπα με τον ενα τροχο και χανει διακενα σε πορτες πορτ παγκαζ κλπ...
    Αυτο εξυπακουεται.

  2. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    Vassilis ///M (19-06-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP