Οσο μικροτερη ειναι η στρεπτικη δυσκαμψια του πλαισιου τοσο πιο εντονα παραμορφωνει και τοσο πιο ευκολα θα τριξει.
Τα καμπριο σε σχεση με τα κλειστα υστερουν.
Αυτο ειναι κανονας.
Αν προσπαθησεις να τα ενισχυσεις για να μην υστερουν θα αποκτησουν τρελο βαρoς.
Οποτε ζυγιζονται τα 2 παραπανω.
Δλδ ενισχυεται μεχρι ενα οριο. Η δυσκαμψια φτανει σε ενα επιθυμητο επιπεδο χωρις το βαρος να ξεφυγει.
Απο τα λιγα που ξερω το Μ3 cabrio εχει το πατωμα και τις ενισχυσεις των Ε93 cabrio.
Δεν γνωριζω αν εχει καποια εξτρα ενισχυση.
Αν ειναι οντως ετσι μην περιμενεις μεγαλυτερες αντοχες πλαισιου απο ενα απλο τετρακυλινδρο καμπριο.
Στο Μ3 πληρωνεις μηχανικα, αναρτηση και prestige.
Oχι καλυτερο πλαισιο απο τις απλες σειρες.
Απο την αλλη το οποιοδηποτε καμπριο της bmw θα ειναι ενα πολυ προσεγμενο αμαξι.
Δεν θα εχει καμια σχεση με καποια αλλα καμπριο που καβαλας ραμπα με τον ενα τροχο και χανει διακενα σε πορτες πορτ παγκαζ κλπ...
Αυτο εξυπακουεται.