Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 47

Θέμα: αλήθειες και ψέμματα για το μη αναρτώμενο βάρος

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    κραταω αυτο
    Lighter wheels & tires do have a very small additional benefit due to the lower amount of power required to rotate them (true of all rotating components), but this is not due to their classification as unsprung weight.
    The unsprung vs. sprung weight percentage greatly affects wheel control, but its importance is almost entirely limited to un-even surfaces, or conditions where the attitude of the vehicle changes (such as through G forces). This is most important in off-road and pavement road racing, somewhat less important in dirt track, and has almost no value in drag racing. As the importance of suspension travel for proper wheel control diminishes, the value of reducing the unsprung proportion of the total car weight is lessened, and becomes zero if the suspension travel is zero.
    Cars requiring precise control of wheel movement, where a low percentage of unsprung weight is an advantage, will have faster lap times and higher top speeds, not because unsprung weight reduction improves acceleration or top speed, but because traction is improved.
    Οι ελαφρυτερες ζαντες και τα λαστιχα εχουνε οντως ωφελος, χαρη στη λιγοτερη δυναμη που απαιτειται για να τα «γυρισει», και οχι λογω της ιδιοτητας τους ως «μη αναρτωμενο βαρος».
    Ο λογος μη-αναρτωμενο/αναρτωμενο βαρος εχει σημαντικο αντικτυπο στον ελεγχο της κινησης των τροχων, αλλα η σημαντικοτητα του σχεδον περιοριζεται μονο σε ανωμαλα εδαφη, ή συνθηκες οπου η συμπεριφορα του αυτοκινητου εναλλασεται (οπως σε αλλαγες δυναμης G επιταχυνσης). Αυτος ειναι πιο σημαντικος σε εκτος δρομου αγωνες ή σε αγωνες σε συνθηκες δρομου (οχι πιστα), σχετικα λιγοτερο σε αγωνες dirt-track, και ελαχιστη σε αγωνες ντραγκστερ.
    Οσο λιγοστευει η απαιτηση για ελεγχο της κινησης του τροχου μεσω διαδρομης της αναρτησης, η αξια της μειωσης του μη-αναρτωμενου βαρους μικραινει, και μηδενιζεται οταν η διαδρομη της αναρτησης ειναι μηδενικη.

    Αυτοκινητα που απαιτουν καλυτερο ελεγχο κινησης του τροχου, οπου το μικρο μη-αναρτωμενο βαρος ειναι προτερημα, θα εχουνε καλυτερους χρονους γυρου και καλυτερες τελικες ταχυτητες, ΟΧΙ επειδη το χαμηλο μη-αναρτωμενο βαρος βελτιωνει την επιταχυνση ή την τελικη, αλλα επειδη βελτιωνεται η προσφυση.


    Αν εκανα λαθος καπου διορθωστε.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 19-04-14 στις 15:26
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  2. The Following 2 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    Bassakos (19-04-14), ghost-rider (19-04-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP