
Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
......ο S54, λογω κατασκευης ωστε να εχει ευστροφια, εχει πολυ κοντες φουστες πιστονιων. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα και τα ελατηρια συμπιεσης να βρισκονται πολυ κοντα μεταξυ τους με στενα λουκια αναμεσα τους. Σε μια προαναφλεξη λοιπον ολη η κρουστικη δυναμη μεταφερεται στο πρωτο ελατηριο συμπιεσης και αυτο με την σειρα του μεταφερει την δυναμη στο (στενο) λουκι του πιστονιου μεταξυ του πρωτου και δευτερου ελατηριου συμπιεσης. Σαν Ν/Α το cylinder pressure δεν ειναι τοσο αυξημενο. Σαν FI ομως, οι μεγαλυτερες πιεσεις κυλινδρου στην διαρκεια της προαναφλεξης, ασκουν τεραστιες δυναμεις στο πρωτο ελατηριο συμπιεσης, και κατ επεκτασιν στο λουκι με αποτελεσμα αυτο να σπαει. Η συνεχεια ειναι η υπερθερμανση του κυλινδρου στο συγκεκριμενο σημειο, το φαγωμα του και το 'κλασιμο' του μοτερ.....