Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: S54 vs S65

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......ο S54, λογω κατασκευης ωστε να εχει ευστροφια, εχει πολυ κοντες φουστες πιστονιων. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα και τα ελατηρια συμπιεσης να βρισκονται πολυ κοντα μεταξυ τους με στενα λουκια αναμεσα τους. Σε μια προαναφλεξη λοιπον ολη η κρουστικη δυναμη μεταφερεται στο πρωτο ελατηριο συμπιεσης και αυτο με την σειρα του μεταφερει την δυναμη στο (στενο) λουκι του πιστονιου μεταξυ του πρωτου και δευτερου ελατηριου συμπιεσης. Σαν Ν/Α το cylinder pressure δεν ειναι τοσο αυξημενο. Σαν FI ομως, οι μεγαλυτερες πιεσεις κυλινδρου στην διαρκεια της προαναφλεξης, ασκουν τεραστιες δυναμεις στο πρωτο ελατηριο συμπιεσης, και κατ επεκτασιν στο λουκι με αποτελεσμα αυτο να σπαει. Η συνεχεια ειναι η υπερθερμανση του κυλινδρου στο συγκεκριμενο σημειο, το φαγωμα του και το 'κλασιμο' του μοτερ.....
    Πολύ χρήσιμη πληροφόρηση Δημήτρη (όπως πάντα)

    Να προσθέσω κι εγώ μία εικόνα από το αρχείο μου όπου φαίνεται ακριβώς η βλάβη που περιγράφεις στον S54.


  2. The Following 3 Users Say Thank You to NickE60 For This Useful Post:

    bill_m3 (22-04-10), Konstantinos E60 (22-04-10), turbodog (22-04-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP