Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 78

Θέμα: Ωρα για λαδακια

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #29
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ζαχαρία.. Δες το βιβλίο του κατασκευαστή. Χρησιμοποιείς και τις δυο.


    LL-04
    Αναπτύχθηκε για μεγίστη προστασία και διάρκεια ζωής των νεων φίλτρων σωματιδίων σε κινητήρες ντιζελ..
    Αυτά τα λαδια προβλέπονται για όλους τους πετρελαιοκινητήρες με φίλτρο σωματιδίων, αλλά μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθουν σε
    σχεδόν όλους τους υπόλοιπους κινητήρες της BMW. Όπως LL-01 και LL-01 FE που πληρούν τις προδιαγραφες της BMW.
    Ποιο αυστηρές απαιτήσεις ποιότητας. ΛΛ-04 δεν πρέπει να χρησιμοποιουν σε κινητήρες βενζινης εκτός Ευρώπης.
    LL-01
    Η ποιότητα αυτών των λαδιων είναι συγκρίσιμη με αυτη των ΛΛ-04 και LL-01 FE αυτά τα έλαια μπορούν να δουλεψουν στις περισσότερες μηχανές της BMW.
    Ιστορια για τις προδιαγραφες και την ζημια που επαθε η bmw στις ΗΠΑ
    Στις αρχές έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990 η BMW είχε τεράστιο πρόβλημα με τα καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο στις ΗΠΑ ειδικα με καποια V8 μοτερ χωρις νικασιλ επικαλυψη. Η υψηλή περιεκτικότητα σε θείο κατεστρεψε πολλές μηχανές BMW V8

    Συμπερασμα
    LL-1 είναι για καύσιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε θείο - όπως στα καύσιμα ΗΠΑ.

    LL-4 είναι για τα καύσιμα χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο - όπως στη Ευρώπη

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    BILL007 (17-03-14), Bitz (17-03-14), dark knight (17-03-14), ghost-rider (17-03-14), JiMk86 (17-03-14), MIKE (17-03-14), Vassilis ///M (17-03-14), zaharias (17-03-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP