Το ιδιο πραγμα λεμε.....Περαν της ποιοτητας και της αντοχης,η λειτουργια σαφεστατα και δυναται να διαφερει.....Τα φρενα που περιγραφεις πχ να'χουν αλλαγη στην παστα για να'ναι ησυχα στο bmw αλλα με μικρη διαρκεια ζωης,ενω τα υπολοιπα τεξταρ σφυριζουν αλλα αντεχουν σε σκληροτερη χρηση...για τα ψυγεια-θερμοστατες δεν θα το αναλυσω,ειναι μεγαλη ιστορια που ξεφευγει απο το θρεντ.....Το χοροπηδηγμα στο αμορτισερ,ειναι αυτο που σου ειπα παραπανω:η bmw παραγγελνει αμορτισερ με συγκεκριμενα χαρακτηριστικα λειτουργιας για να ταιριαξει με την υπολοιπη αναρτηση του Ε36 πχ....Παιρνει λοιπον μια παρτιδα Sachs advantage η εταιρεια και τα ρυθμιζει καταλληλα(bound-rebound,προφορτιση κτλ)...Τα υπολοιπα που προοριζονται για την ελευθερη αγορα και το after sales,δεν ειναι ακριβως ιδια(σε συμπεριφορα και μονο),ακριβως για να μπορει να προφυλαξει το στοκ του πελατη της,της bmw δλδ,αλλα και την οικονομικη πολιτικη της εταιρειας....Πως θα το πουλαγε η bmw πχ ακριβοτερα,αν ηταν ενα τυπικο Sachs?Η ποιοτητα και η αντοχη των προιοντων Sachs ομως ειναι ιδια,δλδ ιδια υλικα,σταθερος τροπος κατασκευης,ελεγχος ποιοτητας κτλ...Οι εταιρειες δινουν πολλα χρηματα για πιστοποιητικα ISO και αλλα τετοια παρεμφερη για να εξασφαλισουν αυτο ακριβως......
Μπορω να σου πω πολλα παρομοια παραδειγματα,μεχρι και για σετ αμπραγιαζ εργοστασιακων αυτοκινητων,που ειναι δισκος Luk πχ με πλατω Valeo και οταν ερθει η ωρα ν'αλλαξεις αμπραγιαζ,εσυ τι θα βαλεις???Προφανως δεν μπορεις να παρεις 2 διαφορετικα,αρα πιθανον η αισθηση του συμπλεκτη σου να αλλαξει.....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....