Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Konstantinos E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Θα σου πρότεινα πρώτα να κάνεις έναν έλεγχο στα φρένα(Υγρά,δισκόπλακες,τακ κια)αλλα και στα λαστιχά σου(σωστές πιέσεις,γόμα). Το οτι εχεις Galfer δεν σημαίνει οτι δουλευουν και σωστά.
Οσο για το ABS ούτε να το σκέφτεσαι......!!!!
Τα ειπες ολα...Πονταρω λαστιχα και υγρα!
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bimmer-corfu Εμφάνιση μηνυμάτων
είναι αλήθεια πως χαμηλά πατάς δυνατά φρένο και keep going σε όλα τα αμάξια
Δυστυχως αυτο σε κανενα αυτοκινητο δεν μπορεις να το αποφυγεις...Ιδιαιτερα οσο ποιο βαρυ ειναι γινεται χειροτερα! Ειναι η αδρανεια...και δεν μπορουμε να κανουμε κατι για αυτο! Ειναι οπως οταν τραβας το τραπεζομαντηλο απο το τραπεζι!
Αν το τραβηξεις γρηγορα ,τα ποτηρια χανουν την προσφυση τους και μενουν εκει που ηταν! Αν το τραβηξεις πιο αργα, θα τα παρεις μαζι σου!
Ακριβως το ιδιο πραγμα! Αρα πιο απαλο φρενο...βεβαια σε κατασταση πανικου τι να κανεις...

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsos_chania Εμφάνιση μηνυμάτων
Οχι και σε ολα.Το γεγονος παντως ειναι οτι ολα τα bmw εχουν χαλια φρενα εκτος του 135
Μητσο το εχουμε ξαναπει και σε αλλο Θρεντ! Οταν σε συγκρισεις περιοδικων το 316Ε46 sedan ηταν μπροστα απο ολον τον ανταγωνισμο σε φρενα 100-0, δεν μπορεις να λες οτι δεν εχουν φρενα... και για την ακριβεια ηταν μακραν το καλυτερο απο ολα...το μονο που ηταν κοντα του ηταν το 156!

Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο YAz Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό το πράγμα συμβαίνει και σε εμένα αλλά όχι πάντα. Δε μπόρεσα βέβαια να καταλάβω ακόμα τους λόγους για τον οποίο γίνεται αυτό το πράγμα.
Μπορεί σήμερα να δουλεύει καταπληκτικά το όλο σύστημα, και μπορεί αύριο για μια στιγμούλα να μου κάνει αυτό το κουλό.
Το μόνο πράγμα που υποψιάζομαι είναι οι δρόμοι, και εδώ Θεσσαλονίκη έχουμε πολλούς δρόμους "γυαλί".
Αλλαξε υγρα και κανε και μια εξαερωση, αν δεν εχεις αλλαξει ποτε...