Τα ειπες ολα...Πονταρω λαστιχα και υγρα!
Δυστυχως αυτο σε κανενα αυτοκινητο δεν μπορεις να το αποφυγεις...Ιδιαιτερα οσο ποιο βαρυ ειναι γινεται χειροτερα! Ειναι η αδρανεια...και δεν μπορουμε να κανουμε κατι για αυτο! Ειναι οπως οταν τραβας το τραπεζομαντηλο απο το τραπεζι!
Αν το τραβηξεις γρηγορα ,τα ποτηρια χανουν την προσφυση τους και μενουν εκει που ηταν! Αν το τραβηξεις πιο αργα, θα τα παρεις μαζι σου!
Ακριβως το ιδιο πραγμα! Αρα πιο απαλο φρενο...βεβαια σε κατασταση πανικου τι να κανεις...
Μητσο το εχουμε ξαναπει και σε αλλο Θρεντ! Οταν σε συγκρισεις περιοδικων το 316Ε46 sedan ηταν μπροστα απο ολον τον ανταγωνισμο σε φρενα 100-0, δεν μπορεις να λες οτι δεν εχουν φρενα... και για την ακριβεια ηταν μακραν το καλυτερο απο ολα...το μονο που ηταν κοντα του ηταν το 156!
Αλλαξε υγρα και κανε και μια εξαερωση, αν δεν εχεις αλλαξει ποτε...










Απάντηση με παράθεση
