Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 160

Θέμα: ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ!!!!!

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω να σας πω για τα διαφορικα της bmw.θα σας πω για διαφορικα απο ιαπωνικα τετρακινητα.
    Το πλακακι του διαφορικου το σφιγγουμε στα 235 N.m αν αφησουμε τον ιδιο εσωτερικο αποστατη.
    Αν λυσουμε διαφορικο για να αλαξουμε ρουλεμαν πηνιου,τοτε υποχρεωτικα αλαζουμε και αποστατη.Εκει σφιγγουμε στα 270N.m
    Παντα πριν βιδωσουμε την βιδα βαζουμε ασφαλιστικο σπειρωματων,και πονταρουμε το παξιμαδι οταν τελειωσουμε το σφιξιμο.
    Αν λυσουμε διαφορικο για μια απλη ρυθμιση κορωνας πηνιου,που δεν χρειαζεται να λυσουμε την βιδα του πινιου ,παρα μονο λασκαρουμε τις 4 βιδες που εχουν τα καβαλετα. Για να μπορεσουμε να ρυθμισουμε τα κενα,σφιγγουμε τις βιδες στα καβαλετα στα 78N.m
    Γενικα το διαφορικο εχει πολλα μυστικα.Ειδικα οταν χρειαστει να αλαξεις κορωνα πηνιο,τα οποια πανε παντα σετ.
    Αν το επιτρεπουν οι κανονες του φορουμ να σας βαλω φωτο απο τεχνικο βιβλιο επισκευης και ρυθμισης διαφορικου. Ετσι θα σας λυθουν πολες απορειες και θα καταρφθουν αρκετοι μυθοι.
    Ακομα καλυτερα αν καποιος εχει διαφορικο bmw που δεν το θελει.
    Ας μου το δωσει να το λυσω για να μπορεσω να σας πω περι του συγκεκριμενου διαφορικου.

  2. The Following 11 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (23-01-14), BILL007 (24-01-14), bill_m3 (23-01-14), chrisgiapz3 (23-01-14), ghost-rider (23-01-14), Leonidas_E39 (31-01-14), NikoZ3 (24-02-14), stefm5 (23-01-14), Vassilis ///M (23-01-14), zaharias (23-01-14), ΔημήτρηςΜ3 (23-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP