Ζάχο και Ηλία ακριβώς στην ίδια Θέση ήμουν κι εγώ πριν 2 χρόνια όταν έβαλα την γέφυρα απο το 330...
Έψαχνα κάθε μέρα κωδικούς και μετρούσα τα μήκη των κεντρικών για να δω τι θα παντρέψω...
Βρέθηκε εν τέλη μία λύση (προσωρινή) με πρόσθετο κομμάτι extra απο μηχανουργείο κατασκευασμένο απο ατσάλι το οπόιο βέβαια αντικαταστήθηκε μετά απο καιρό...
Τέλος πάντων για να μην μακρυγορώ το συμπέρασμα που έβγαλα απο όλα αυτά ήταν το παραπάνω που έγραψες κι εσύ Ζάχο, ότι όλα είναι θέμα μήκους πλέον του πλακακίου του διαφορικού και μιλάμε πάντα για απειροελάχιστα χιλιοστά που κάνουν αυτήν την ζημιά...
Απορία: Γιατί δεν άλλαξες το πλακάκι απο το διαφορικό του Μ3 με το δικό σου απο το 330 για να μην μπείς στην διαδικασία να αλλάξεις όλον τον κεντρικό???
Υπάρχει περίπτωση λόγο μπλοκέ να μην εφάπτονται τα γρανάζια???










Απάντηση με παράθεση