Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 73

Θέμα: BMW mobile care εμπειρία

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #31
    Εγγραφή
    17-12-11
    Μηνύματα
    567
    Thanked
    1529
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos bob Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα μπορουσα να απαντησω σε χιλια δυο πραγματα και με ειλικρινεια, αλλα .....εγω ζητησα απο εναν συμφουρμητη καποια πραγματα σε συγκεκριμενο θεμα και εγινα αμεσως ''σας'' και ''τους'', δεν πειραζει ετσι ειναι εδω...κι αν ακομα εχεις την καλυτερη προθεση να βοηθησεις στον λιγο ελευθερο χρονο σου, στο λεπτο μπορουν να σε κανουν να το μετανοιωσεις.

    Χαρηκα για την ολιγοημερη γνωριμια !
    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την ειρωνική σου διάθεση.
    Δεν έλαβες αναλυτικότατες και άμεσες απαντήσεις για οτιδήποτε με ρωτησες;
    Στην τελική,δεν εμπιστεύτηκα τις υπηρεσίες "σας",ανανεώνοντας το συμβόλαιό μου και πληρώνοντας (εντελώς προληπτικά μάλιστα και όχι αφού παρουσιαστεί κάποιο συγκεκριμένο συμβάν στο αυτοκίνητό μου,όπως θα έκαναν οι περισσότεροι) τα ωραιότατα 70 ευρώ μου;
    Εσύ ο ίδιος ρωτάς λέπτομερειες για προσωπικά μας στοιχεία "για δικούς σου λόγους",χωρίς να μας φανερώνεις την ταυτότητά σου.
    Εάν δεν λειτουργεί σωστά μία υπηρεσία,χάνοντας πελάτες,επειδή δεν φροντίζει να τους ενημερώνει-προτείνει την ανανέωση των συμβολαίων τους,είναι δικό της θέμα.
    Εάν κάποιοι πελάτες είναι δυσαρεστημένοι από τις υπηρεσίες που τους παρασχεθηκαν,έχουν κάθε δικαίωμα να το εκφράσουν.
    Εκφράσεις του στυλ "έτσι είναι εδώ" δεν θεωρώ ότι συνάδουν με το ύφος και το ήθος του forum.
    Φιλικά.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:

    aristent (16-01-14), chrisgiapz3 (16-01-14), fanisk (15-01-14), ΔημήτρηςΜ3 (16-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP