Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω την ειρωνική σου διάθεση.
Δεν έλαβες αναλυτικότατες και άμεσες απαντήσεις για οτιδήποτε με ρωτησες;
Στην τελική,δεν εμπιστεύτηκα τις υπηρεσίες "σας",ανανεώνοντας το συμβόλαιό μου και πληρώνοντας (εντελώς προληπτικά μάλιστα και όχι αφού παρουσιαστεί κάποιο συγκεκριμένο συμβάν στο αυτοκίνητό μου,όπως θα έκαναν οι περισσότεροι) τα ωραιότατα 70 ευρώ μου;
Εσύ ο ίδιος ρωτάς λέπτομερειες για προσωπικά μας στοιχεία "για δικούς σου λόγους",χωρίς να μας φανερώνεις την ταυτότητά σου.
Εάν δεν λειτουργεί σωστά μία υπηρεσία,χάνοντας πελάτες,επειδή δεν φροντίζει να τους ενημερώνει-προτείνει την ανανέωση των συμβολαίων τους,είναι δικό της θέμα.
Εάν κάποιοι πελάτες είναι δυσαρεστημένοι από τις υπηρεσίες που τους παρασχεθηκαν,έχουν κάθε δικαίωμα να το εκφράσουν.
Εκφράσεις του στυλ "έτσι είναι εδώ" δεν θεωρώ ότι συνάδουν με το ύφος και το ήθος του forum.
Φιλικά.