Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 185

Θέμα: transmission fault bmw e60

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    17-10-13
    Περιοχή
    Hellas
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    246
    Thanked
    434
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπορεις να βαλεις 80 ή 90 Α αλλα μεχρι εκει και οχι παραπανω.
    Μετα την τοποθετηση ομως της καινουργιας πρεπει να δηλωθει η μπαταρια για εναν και μονο λογο : να ξερει ο δυναμος ποσο φορτιο να στειλει.
    Αυτο γινεται πλεον με επιλογη απο τον μαυρο πολο (αρνητικο) που εχει επανω του τον μετρητη θερμοκρασιας της μπαταριας, με αυτον τον τροπο ρυθμιζεται η εκφορτιση και επαναφορτιση της μπαταριας.
    Αυτες πλεον οι ''μαυρες'' AGM που μπαινουν δεν ειναι ποτε πληρως φορτισμενες και δεν χρειαζεται να ειναι, παντα βρισκονται σε μια μεση κατασταση και για αυτο φροντιζει ο αρνητικος με τον IBS (INTELIGENT BATERY SENSOR)γιαυτο παντα μια αλλαγη πρεπει να γινεται σε συνεργειο της μαμας και ο διαγνωστης να δηλωνει την μπαταρια και τα δεδομενα της στον εγκεφαλο του αυτοκινητου, ολα πλεον διαχειριζονται απο την DME ή DDE (DIESEL)
    Οσο για το προβλημα του σασμαν, με μια προχειρη εκτιμηση μαλλον ειναι θεμα προσαρμογων και εκκαθαρισης βλαβων (adaptation values, reset fault memories & update)

  2. The Following 6 Users Say Thank You to nikos bob For This Useful Post:

    alexm (12-01-14), aristent (12-01-14), gant (12-01-14), Konstantinos E60 (12-01-14), micz (12-01-14), PANOS-E60 (12-01-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP