-
οσον αφορα τον σχεδιασμο του ειναι συμπαθητικο σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα που κυκλοφορουν και ειναι απωθητικα.θα μπορουσε, και θα το κανει εαν εχει επιτυχια αυτο, να βγαλει στην αγορα και ενα σχημα σαν τον ασσο η' το 3αρι.αλλα λογικα λογω βαρους και υλικων θα κοστιζει περισοτερο ,τωρα.
οι αποριες που μου ερχονται ειναι...
τα ανθρακονηματα ειναι πιο ανθεκτικα στις προσκρουσεις ,σιγουρα.οταν ομως γινει η ζημια τι κοστος επισκευης εχουν και ποιος αναλαμβανει τετοια δουλεια?υπαρχει εμπειρο προσωπικο?
αν εχεις κλειστο παρκινκ ,καλα ειναι για να το φορτισεις.αν οχι και μενεις σε οροφο πως το φορτιζεις? το κοινοχρηστο(εαν εχει μπριζα) σιγουρα δεν θα σε αφηνουν να το χρησιμοποιησεις.μπαλαντεζ απο τον 3ο για να φορτισεις ειναι λιγο καγκουρια.και αντε και το φορτιζεις σπιτι σου.οταν φτασεις σε ενα προορισμο (150 χιλμ) που εχει τελειωσει η αυτονομια του ,τι κανεις?βγαζεις το καλωδιο και λες ,συγγνωμη μπορω να βαλω ρευμα και στειλτε τον λογαριασμο σπιτι μου?αρα ειναι αυστηρα μονο για πολη,οπου θα μπορεις να επιστρεφεις πισω για εγκαιρο ανεοφδιασμο μιας και ακομα πρατηρια ανεφοδιασμου δεν υπαρχουν.
τελος αν αυτο ειναι το μελλον της τεχνολογιας αυτοκινησης θα πρεπει να βρουμε και ενα καλυτερο τροπο παραγωγης ρευματος γιατι και θα αποροφουν περισοτερο ρευμα τα ολο και αυξανομενα αυτοκινητα στην αγορα .αλλα ετσι θα εξαντλησουμε τους πορους(που ηδη δεν εχουμε επαρκεις και δανειζομαστε) για να παραγουμε ρευμα και τελικα αυτο θα ειναι πιο πολυ εις βαρος του περιβαλλοντος απο την βενζινη που βαζουμε τωρα.αρα ακυρωνει την προσπαθεια του πρασινου καυσιμου και κραταμε μονο την αποδεσμευση απο το πετρελαιο.
σαν προσπαθεια σχεδιασμου και εφαρμογης πολυ καλη παντως.ακομα και σε αυτο τον τομεα η εταιρεια εντυπωσιαζει!
-
The Following User Says Thank You to bimmerm For This Useful Post:
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP