Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι πολλά. Σαφώς το βάρος παίζει σημαντικοτατο ρόλο, ίσως τον σημαντικοτερο ολων. Σε συνάρτηση όμως και με τις υπόλοιπες αντιδράσεις του αυτοκινήτου, η διαφορά μεγαλώνει τραγικα.

Καταρχήν, από τον τρόπο λειτουργίας του σαζμαν καταλαβαίνει ότι οδηγας άλλο αυτοκίνητο.

Θυμάμαι το σχόλιο του κλαρκσον στην τέλεια παρουσίαση του αυτοκινήτου όσων αφορά το γκάζι: τη the acceleration is just fabulously savage, πράγμα το οποίο δεν μπορείς να πεις για το απλο.

Το CSL είναι ΤΟ αμάξι. Το απλό Μ3 είναι μια καλή κατασκευή που αντικατοπτριζει την βαρύτητα του ντιβιζιον. Το CSL, είναι πολύ παραπάνω από αυτό άσχετα της συλλεκτικοτητας του.
+1000000
ειχα την τυχη να οδηγησω και εγω μια CSL και απλα δεν εχει καμια σχεση!! η αισθηση και ο ηχος απο την εισαγωγη με ειχαν κυριευσει για αρκετες μερες....!! φανταστικος ηχος!!!!!!!!