Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 94

Θέμα: M3 csl E46, διαφορές με την απλη Μ3

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχω ενα φιλο τον Ιακωβο, που ειχε καποτε ενα Μ3 κουκλα.

    Εκανε αυτο που εγραψες πιο πανω .
    Εβαλε Alpha-N, Αλκον φρενα, ζανταρες, αναρτηση Intrax 4-way, δεσιματα, διαφορα αλλα για να γινει γρηγορο, εβγαλε κλιματισμο, μεγαφωνα, καθισματα, καπό/προφυλακτηρες, κ.α.

    Το αποτελεσμα ηταν να μεινει στην ουσια χωρις αμαξι, και αμα τον ρωτησεις τωρα θα σου πει οτι εκανε βλακεια.
    Θα μπορουσε να παρει CSL με τα χρημα που εριξε (η αναρτηση , οι ζαντες και τα φρενα εχουν μονο αυτα 16-17 χιλιαδες ευρω) ή επρεπε να παρει ενα φτηνο αμαξι των τριων χιλιαδων και με αλλες 7 χιλιαδες την ιδια χρηστικότητα θα ειχε και ισως καλυτερη απολαυση και χρόνους στη πιστα.


    M3 CSL

  2. The Following 9 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    A8hnaios (12-11-13), alexk (12-11-13), aristent (12-11-13), Bazil Van Sinner (14-11-13), dark knight (12-11-13), gant (12-11-13), Kazakos Garage (24-02-14), Leonidas_E39 (12-11-13), soc12r (12-11-13)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP