Εγώ σαν αγοραστής πάντως δεν έβαλα ταβάνι τιμής για τον απλό λόγο οτι η τιμή πραγματικά θα καθοριστεί απο μένα αφου θα αξίζει<<στα μάτια μου>>πάντα.Ομως απο τη σύντομη εμπειρία μου αν ο πάτος σε κατάσταση είναι στα 10000¤,δε μπορεί ο κάθε πωλητής χωρίς να ξεχωρίζει το αυτοκίνητό του να ζητάει 20000¤.Ε τότε καλύτερα να αγοράσει κανείς του πάτου και τη διαφορά να την επενδύσεις στο αυτοκίνητο όπως θες εσύ.Την άλλη να ακούς κάτι τιμές 28500¤ αλλά τελικά το αυτοκίνητο να μην είναι αυτό που νομίζει και ο ίδιος ο πωλητής...
Καλός η κακώς ούτε ο αγοραστής ευθύνεται για την οικονομική κατάντια που μας βρήκε,τέλη κυκλοφορίας,φόρους πολυτελείας κλπ.Επίσης ας κοιτάξουμε και λίγο με την οικονομία Γερμανίας τι τιμές παίζουν!!!
Οπως δυσκολευονται να τα πληρώσουν οι ιδιοκτήτες,με την ίδια δυσκολία θα πληρωθούν κι απο το κάθε νέο αγοραστή.Δεν έχω βρέι ακόμα το δέντρο που βγάζει ευρό στο κήπο μου όπως και όλοι μας φαντάζομαι.Με την ίδια δυσκολία που αγοράστηκαν κάποτε στα 40 και 50...με την ίδια δυσκολία αγοράζει κανείς στα 15,20,25 σήμερα που μιλάμε.Μη ξεχνάμε τη παλαιότητα του αυτοκινήτου με τριψήφια νούμερα στη πλάτη και πιθανές βλάβες που δεν έχουν πληρωθεί ακόμα.
Υ.Γ.
Στα μέχρι τώρα τα πιο πολλά μόνο λάδια έχουν αλλάξει.Αναρωτιέμαι αυτά τα Μ3 ρε παιδιά μόνο λάδια θέλανε μέχρι τα 100000khm + ?
Τα περισσότερα ούτε βιβλίο service,τιμολόγια αν θες...γυρισμένα khm κάργα κλπ










Απάντηση με παράθεση