Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 39

Θέμα: Z4 γιατί και γιατί όχι

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #12
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θορυβος λιγο παραπανω απο τα κλειστα αμαξωματα. Οχι ομως ενοχλητικος ή τπτ σπουδαιο. Το Ζ4 εχει 2πλη κουκουλα με ηχομονωση.

    Πολυ προσοχη στον μηχανισμο της κουκουλας. Οχι μονο στο μοτερ της, αλλα και να κλεινει ομαλα - μην εχει "παρει". Το γκουπ οταν κλεινει-σφραγιζει στην κλειδαρια, μην το φοβηθεις. ετσι ειναι.

    Να δεις καλα τους νεροχυτες που ειναι στο πλαι πισω απο τις πορτες μην εχουν σκουριες ή βρωμιες - φυλλα κλπ. Αν εχουν (ιδιως ο δδεξια - πισω απο τον συνοδηγο) το μοτερ της κουκουλας ειναι υποψηφιο να πεθανει.

    Να δεις το πανι να ειναι καθαρο και περιποιημενο. Την υφη του πανιου δλδ να μην ειναι φθαρμενο. Ριξε λιγο νερο πανω να δεις αν απορροφαται (αν ναι, εχει καιρο να κανει στεγανοποιηση) ή αν φευγει - κυλαει.

    Ελεχγος στο συστημα διευθυνσης και τιμονιου- καποια ειχαν βγαλει προβληματα

    Να το οδηγησεις σε κατσαρα σημεια στον δρομο να δεις μηπως τριζει πολύ.

    Κατα τα αλλα οι γνωστοι καλοι ελεγχοι σε αμαξωμα και μηχανικα μερη.

    Τι μοντελο σκεφτεσαι? Κινητηρα?

    Πρέπει να με έχεις καλύψει σε όλα τα σημεία..
    Πάω για E85 σε οποιαδήποτε κυβικά δεν με νοιάζει τόσο. Καθαρό αμάξι με νοιάζει να είναι πιο πολύ, το μόνο που θα μου έκανε την διαφορά είναι στον εξοπλισμό το Cruise control γιατί έχω ένα ψιλό θέμα Με τα πόδια και σε μακρινές αποστάσεις με κουράζει.

  2. The Following User Says Thank You to Christopherk For This Useful Post:

    Kostas_1 (20-10-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP