Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 44

Θέμα: Project 325 E30

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #7
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    βαλε την τρομπα νερου..αλλαξε του λαδια-φιλτρο και προσπαθησε να το βαλεις μπροστα.
    οταν το καταφερεις..κυκλοφορησε το, βγαλτου το λαδι..και εκει θα δεις τις διαρροες και τα θεματα που χρειαζονται επιλυση.
    Λαδια εχει μεσα.. φαινονται καθαρα..
    Θελει οπωσδηποτε υγρα ψυγειου..
    Και νομιζω πως θελει και μια αντλια βενζινης.. αν και ειδα να φοραει.. μηπως λειπει το φιλτρο (βενζινης) απο κατω.. Φοραει το Ε30 325 φιλτρο βενζινης απο κατω? (θυμαμαι ο θειος να λεει οτι δεν εχει αντλια βενζινης..)
    Ενα καθαρισμα ολα τα σωληνακια..
    Και απλα να παρει μια μπροστα να δουμε τι γινεται.. και αν αξιζει να ασχοληθουμε παραπανω..

    Ισως χρειαστουμε ενα Μαφ δοκιμαστικα, διοτι ειδα και ειναι κολλημενο με μονωτικη ταινια..


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Bassakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    υπ'οψιν απο την παλια καροτσα στην "νεα" εκτος απο μοτερ
    θελει και σασμαν, διαφορικο, πισω αξονα με δισκοφρενα
    οπως επισης και τα μπροστα ακρα με τα δισκοφρενα κομπλε του 325

    μιας και θα βγει η πισω γεφυρα ειναι ευκαιρια να αλλαγη συνεμπλοκ γεφυρας και πισω ψαλιδιων

    τα μπροστα ακρα του 325, εχουν αεριζομενους δισκους, (μη αεριζομενους το 318 εκτος εαν εχει ABS) επισης τα αμορτισερ του 325 ειναι μεγαλυτερα σε διαμετρο και εχουν ελατηρια με περισσοτερες λιμπρες
    για το εξτρα βαρος του 6 κυλινδρου μοτερ

    επισης: θα πρεπει να αλλαξετε και τα οργανα!
    ειναι σιγουρα γνησιο το 325? θα το δουμε ποιο μετα αυτο
    υπαρχει λογος που ρωταω


    στο θεμα του μοτερ, αλλαγη λαδια πριν καν παρει μπροστα! οπως επισης και ιμαντες οπως αναφερθηκε και πριν, τα σωληνακια βενιζνης ολα! οπως καλο θα ηταν να αλλαχτουν και τα κολαρα του ψυγειου,

    μια προσεχτικη ματια στην πλεξουδα , οπως και μεγαλη προσοχη κατα την αφαιρεση της απο το παλιο αμαξι , καλωδια τα οποια για 20+ χρονια ξεκουραζονται σε μια συγκεριμενη σταση, οπως καταλαβαινεις δεν θα τους ειναι ευχαριστο να κουνηθουν απο την θεση τους
    Ευχαριστω για τις πολυτιμες συμβουλες κουκλε..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (19-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP