
Αρχικό μήνυμα απο
Bassakos
υπ'οψιν απο την παλια καροτσα στην "νεα" εκτος απο μοτερ
θελει και σασμαν, διαφορικο, πισω αξονα με δισκοφρενα
οπως επισης και τα μπροστα ακρα με τα δισκοφρενα κομπλε του 325
μιας και θα βγει η πισω γεφυρα ειναι ευκαιρια να αλλαγη συνεμπλοκ γεφυρας και πισω ψαλιδιων
τα μπροστα ακρα του 325, εχουν αεριζομενους δισκους, (μη αεριζομενους το 318 εκτος εαν εχει ABS) επισης τα αμορτισερ του 325 ειναι μεγαλυτερα σε διαμετρο και εχουν ελατηρια με περισσοτερες λιμπρες
για το εξτρα βαρος του 6 κυλινδρου μοτερ
επισης: θα πρεπει να αλλαξετε και τα οργανα!
ειναι σιγουρα γνησιο το 325? θα το δουμε ποιο μετα αυτο
υπαρχει λογος που ρωταω
στο θεμα του μοτερ, αλλαγη λαδια πριν καν παρει μπροστα! οπως επισης και ιμαντες οπως αναφερθηκε και πριν, τα σωληνακια βενιζνης ολα! οπως καλο θα ηταν να αλλαχτουν και τα κολαρα του ψυγειου,
μια προσεχτικη ματια στην πλεξουδα , οπως και μεγαλη προσοχη κατα την αφαιρεση της απο το παλιο αμαξι , καλωδια τα οποια για 20+ χρονια ξεκουραζονται σε μια συγκεριμενη σταση, οπως καταλαβαινεις δεν θα τους ειναι ευχαριστο να κουνηθουν απο την θεση τους