Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 73

Θέμα: Ανηφορες και υψηλη θερμοκρασια κινητηρα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #23
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σαν μια χυτρα με κλειστο καπακι και βαλβιδα. Ο ατμος απο το νερο που βραζει μεσα στο ψυγειο, ετσι και το νερο ειναι πιο πανω απο τη σταθμη που αναγραφει ο κατασκευαστης, θα σκασει καποιο κολαρο για να εκτονωθει.

    Το ιδιο συμβαινει και με τα λαδια στο μοτερ. Οχι στον ιδιο βαθμο, αλλα εχω δει με τα ματια μου, να πεταχτουν λαδια απο την κεφαλη λογο της μεγαλης πιεσης.
    Οπως επισης το νερο δεν βραζει στο ψυγειο.... αν βρασει υπαρχει προβλημα....
    Το νερο βραζει στους περιπου 100 βαθμους κελσιου στην 1 atm, σε κλειστο κυκλωμα οπως ειναι το κυκλωμα ψυξης που εχει υψηλοτερη πιεση απ την ατμοσφαιρικη + και τις ιδιοτητες του αντιψυκτικου μπορει να βρασει και στους 150 βαθμους κελσιου, οποτε ανοιγωντας την ταπα οταν ειναι ζεστο κατεβαινωντας στην 1atm μπορει να βρασει και να σκασει εχει τυχει σε ολους...
    με κλειστη ταπα ομως και κανονικη λειτουργια το αντιψυκτικο ειναι σε υγρη φαση!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spar@ : 05-09-13 στις 10:25

  2. The Following 5 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    aristent (05-09-13), Bazil Van Sinner (05-09-13), BILL007 (05-09-13), pilot (05-09-13), Ptboul (05-09-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP