Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos_e93 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αναλυτικά :

Βαλβίδες εισαγωγής-εξαγωγής
Βαλβίδες υποπίεσης
Αντλία υψηλής
Εγκέφαλος αντλιας
Διάφορα μικροσωληνάκια που χαν ξελασκάρει ή ήταν φθαρμένα
με αποτέλεσμα να ανάβει check engine

Σκεφτείτε το, σαν πολλές σωληνώσεις από ένα εργαστήριο κινουμένων σχεδίων
που από μέσα περνάει αέρας .... ΜΙΑ ρογμή κάπου, απώλεια πιέσης, οχι σωστό
φούσκωμα -> συνεργείο

και μιλάμε για σωληνάκια όχι αστεία, όρεξη να χεις να σκαλίζεις και να ξηλώνεις

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, λόγω τουρμπινών και μεθόδου υποπίεσης έχει πόσα εξαρτήματα και μηχανικά μέρη extra, έναντι του ατμοσφαιρικού για να δουλέψει

Όλα αυτά θέλουν συντήρηση και θέλοντας ή μη, κάποια στιγμή φθείρονται,
Δεν υφίσταται σύγκριση με ένα ατμοσφαιρικό
Νίκο αυτά που αναφέρεις είναι προβλήματα που θα μπορούσε να βγάλει το κάθε αυτοκίνητο. Όπως στα 1000 χ μάρκας τα 2 θα πάθαιναν βαλβίδες έτσι θα γινόταν και με τον Ν54 και αν!!

Επίσης σε σας που λέτε σας ανάβει check engine κάθε τρεις και λίγο είστε σίγουροι από το πρώτο check διορθώθηκε η βλάβη. Γιατί εμένα προσωπικά και το ξαναλέω με 178000 χιλιόμετρα πλέον από το 2007 μου έχει ανάψει 3 φορές. Η πρώτη από αντλία και η δεύτερη από την αντλία διότι την πρώτη την πάτησα με τα μαστόρια της αντιπροσωπίας και τρίτη από βενζίνη που είχα βάλει σε ένα βενζινάδικο παρακμιακό από ανάγκη.