Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 76

Θέμα: ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 335

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι είναι αυτό;;;


    Αυτό είναι το watsegate ratling και το πρόβλημα δημιουργείται στην ντίζα.
    Σε μένα πάντως δεν έχει παρουσιαστεί.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο friendgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνώμη, έτσι και το πειράξεις κιόλας τι γίνεται; μετακομίζεις στο συνεργείο ή όπου πας έχεις δίπλα σου και τον μηχανικό;
    Τι παραπάνω μπορεί να ζητήσει ένας ιδιοκτήτης από ένα στοκ 335 με 42κιλά ροπή στο ρελαντί αλήθεια?
    Πόσο απαιτητικός οδηγός είναι και σε ποιους δρόμους θα ξεσπάει με το θηρίο?

    Μήπως πρέπει να αναλογιστούμε ότι το ''πείραγμα'' και η αξιοπιστία πάνε μαζί μόνο όταν ακολουθείς μια σειρά πραγμάτων. Δεν μπορείς να σηκώνεις πίεση σε στοκ μοτερ με εργοστασιακές μπιελόβιδες, νομίζω ότι σε πρώτη φάση δεν χρειάζεται να αναφέρω τα ενισχυμένα έμβολα!!

    Τι εννοούμε τελικά πείραγμα?
    Ένα στοκ αυτοκίνητο σαν τη ferrari θα της βάζατε χέρι ?
    Η porsche πέραν της 9ff που γ@μει τα πάντα στο πέρασμά της με πολλά εργοστασιακά άλογα, δέχεται τις ανεβασμένες πιέσεις ?


  2. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    mark e92 (16-08-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP