Το βασικότερο είναι να μην έχουν μπει πολλά χέρια...
Το κοντρόλ πχ για το παουερ εφσι το έχει και η κουτση Μαρία ξέρετε ποσα εβο δουλεύουν τα βραδια με αγωνιστική και τσιμπιμενη πίεση ;
Γι αυτό σας λέω ότι όσα λιγότερα μπορεί να κάνει ο ιδιοκτήτης τόσο καλύτερα...
Με τον Αλέξη τα έχουμε πει... Χίλιες φορές να πληρώσει τα 2-3 πράγματα που θέλει να βάλει παρά να ψάχνει τι δεν μπήκε καλά από αυτά... Εκτός αν μιλάμε για αυτοκίνητο με γνωστό ιστορικό ...
Εγώ όταν βλέπω μπιελοβιδες και ιστορίες θυμάμαι πουσαρισμενα Τουρμπο με 2μπαρα + και αγωνιστική για να μην βαρανε πυρακια η υβρίδια τουρμπακια και καλά μαμά που δήλωναν 1ο στάδιο στα 460 άλογα