-
Ο κωδικός αριθμός του μοτέρ φαίνεται και στην άδεια κυκλοφορίας,αλλά και στο realoem,εάν βάλεις αριθμό πλαισίου.
Εμένα πάντως ο N43 (Ε91 Touring 320i LCI) με ικανοποιεί απόλυτα.
Πολιτισμενη λειτουργία για 4-κυλινδρο, ωραίο revving εάν το κυνηγήσεις (κόφτης γύρω στις 7000 rpm),χωρίς να είναι αδειος χαμηλά,δεν καίει σταγόνα λάδι και η κατανάλωσή του (ιδίως εάν το επιδιώκεις να κινηθείς οικονομικά σε συγκεκριμένη διαδρομή) είναι πάρα πολύ καλή για δίλιτρο.
Σίγουρα ένα μικρότερου κυβισμού μοτέρ με turbo,στην παρούσα φάση,για ευνόητους λόγους δε θα με χαλούσε,αλλά overall το θεωρώ ένα πολύ τίμιο μοτέρ (βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ)
-
The Following 4 Users Say Thank You to Ε91 For This Useful Post:
aristent (27-07-13), Bazil Van Sinner (28-07-13), S8N (27-07-13), scania124 (29-10-15)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP