Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 79

Θέμα: Περί κιβωτίου σε 335i

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη το DCT επιτρεπει downshift εκτος νορμαλ στροφων? Το SMG του E85 πχ δεν αφηνει να κατεβασεις απο 3η σε 2α αν δεν πεσουν οι στροφες..
    Φανη σου επιτρεπει να κανεις αλλαγη που θα "σκασει" εντος των πλαισιων της νορμαλ λειτουργιας του,δηλαδη πριν τον κοφτη!

    Εγω προσωπικα εχω κανει αλλαγη απο 4η σε 3η και "εσκασε" η βελονα στις 6700rpm χωρις κανενα προβλημα!Βεβαια δεν το εχω ξανακανει απο τοτε για ευνοητους λογους!

    Γενικα ειναι "εξυπνο" σασμαν(οπως και ολα τα αντιστοιχα απο αλλες εταιριες) και υπερπροστατευτικο!Δυσκολα θα παθει κατι και θα βγαλει προβλημα,γιατι εχει πολλες δικλειδες ασφαλειας που το προστατευουν!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-13), fanisk (23-07-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP