Δημήτρη για το κέρδος μην είσαι και τόσο σίγουρος.. Περισσότερη οικονομία πιστεύω κάνεις όταν μερικές φορές (πχ σε κατηφόρα, ή όταν βλέπεις ότι και ο μπροστά θα φρενάρει όπου να'ναι) αφήνεις το πόδι από το γκάζι κι ας χάνει λίγη ταχύτητα το αυτοκίνητο, παρά με την απόλυτα σταθερή ταχύτητα του Cruise Control.
Τουλάχιστον από δοκιμές που έχω κάνει και με τον τρόπο οδήγησής μου εκεί έχω καταλήξει.
Το μεγάλο του συν είναι η ξεκούραση. Αφήνεις το πόδι από το γκάζι, ειδικά αν δεν έχει και κίνηση ο δρόμος μιλάμε για άραγμα με καφέ στο τιμόνι.![]()