Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
To βαριδι διορθωνει - ισοζυγιζει το ζαντολαστιχο για να περιστρεφεται χωρις ταλαντωση.

Οταν απαιτειται μεγαλο βαριδι, σημαινει οτι το ελαστικο καπου έχει ατέλεια (περισοτερο βαρος) και ομοιως και η ζαντα. Αν αυτες οι 2 ατελειες ελαστικου και ζαντας συμπεσουν τότε ειναι που χρειαζεται πολυ βαριδι απεναντι για να ισοφαριστει το βαρος. Οποτε αντι να φορτωνουμε το ζαντολαστιχο με βαριδι περιστρεφουμε το ελαστικο ώστε η ατελεια του να ειναι αντιδιαμετρικα με την ατελεια της ζαντας (απεναντι).

Ουφ δεν μπορω καλυτερα.
Ωραίος, thanks Κώστα. Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
Επομένως η λογική λέει ότι βαρυέται ο λαστιχάς να ξεφουσκώσει το λάστιχο και να το περιστρέψει, οπότε κοπανάει βαρίδια
Το ερώτημα μου όμως είναι πως πανάκριβες ζάντες, εννοείται απάτητες και ποιοτικά ελαστικά, να θέλουνε από 20 ως 40γρ. βαρίδια?