Θωμά με την τετραδιεύθυνση προσπάθησαν να λύσουν κάποια εγγενή μειονεκτήματα του αυτοκινήτου που οφείλονται στο κοντό μεταξόνιο και την έλλειψη βάρους εμπρός....βελτιώνοντας τη σταθερότητα στα πολλά και κάνοντάς το πιο άμεσο και υπάκουο στην απαιτητική οδήγηση. Δεν το βρίσκω κακό...αλλά εντυπωσιακό μιας και οι άνθρωποι βρίσκουν τρόπους να υπερνικήσουν το αρνητικό αντίκτυπο των δυνάμεων της φυσικής...μαγκιά τους.
Όσο για το κιβώτιο, μην ξεχνάμε πως είναι το πρώτο διπλοσύμπλεκτο που μπορείς να συμπλεκτάρεις με τα paddles. Oπότε μέχρι και το τελευταίο μειονέκτημα των flappy κιβωτίων, η έλλειψη συμπλέκτη, στην περίπτωση του GT3 αναιρείται:
"The PDK comes with a "paddle-neutral" feature. If the driver pulls both shift paddles simultaneously, both clutches are opened and the flow of power from engine to real wheels is cut off. The driver might need this to neutralise the car when it is understeering. Once both shift paddles are released, the clutch engages again."