Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο patriNOS Εμφάνιση μηνυμάτων
λοιπον αρχιζουμε.... η σκαστρα χρησιμοοιηται για να μην φρεναρει η τουρμπινα ή για να μην παιρνει αναποδες στροφες και χαλασει. ο λογος που δεν ακουγες την σκαστρα του στρατου ειναι γιατι μαλλον ειχε κλειστου τυπου και εβαλε ανοιχτου.
η κλειστου τυπου διοχετευει την ανακουφιση της σκαστρας παλι στην εισαγωγη και για αυτο δεν ακους το μαγικο τσαφ. η ανοιχτου τυπου την διοχετευει στον περιβαλλοντα χωρο και χαριζει αυτο τον ωραιο ηχο στα αυτια μας....
το που ανοιγει εξαρταται απο πολλα οπως την ιδια την σκαστρα(το ελατηριο που εχει μεσα δηλαδη την σκληροτητα του. για παραδειγμα η δικη μου εχει ρυθμιζομενη σκληροτητα του ελατηριου και μπορω να την δουλεψω στο μοτερ μου παντα απο 0,4 μεχρι και διμπαρο...)αλλα και απο το ιδιο το μοτερ.. το που πρεπει να ανοιγει δεν προλαβαινω να στο αναλυσω τωρα αλλα αν θελεται μπορω να γραωψ καποια στιγμη ενα thread περι σκαστρας αν καποιος αλλος δεν μπορει να το κανει αντι εμου...

αν εχεις καποιες αποριες ακομη γινε ποιο συγκεκριμενος για να σου δωσω τα φωτα μου...

ελπιζω να βοηθησα φιλικα patriNOS

αρα η σκάστρα εν μέρει είναι η βαλβίδα ανακούφισης, οπότε μπορείς να ρυθμίσεις και την πίεση μέσω αυτής.
Οπότε είναι ενας φτηνός τρόπος να ανεβάσεις πίεση; άρα να πάρεις άλογα;

Εχουν ΟΛΑ τα αμαξια που ειναι τούρμπο σκάστρα? (κλειστού η ανοιχτου?)

Μην μου στερείτε τη γνώση,



οριστε, σας βάζω και δυό κουνιστά ζαβύκια για τον κόπο σας...