καλά...
η συγκεκριμένη διοίκηση, ας δεί γιατί τα καταστήματα δεν ήταν κερδοφόρα πρώτα και μετά ας μιλήσει.
συγκεκριμένα, για το κατάστημα της παπαναστασίου το οποίο είναι στην κυριολεξία 5 λεπτά απ'το σπίτι μου, δεν κάνανε ντελίβερυ...τον λόγο ποτέ δεν τον μάθαμε, αλλά αναγκαζόμασταν όποτε θέλουμε να φάμε την πίτσα τους να πηγαίνουμε και να την παίρνουμε απο'κει. τον τελευταίο καιρό τουλάχιστονδεχόντουσαν παραγγελία τηλεφωνική, έτσι ώστε να μην περιμένεις σαν μλκς και ένα 20λεπτο.
για της καλαμαριάς που λένε, θα σταθώ πάλι στο ντελίβερυ, όπου στο πατρικό μου όταν παραγγέλναμε, θαύμα γινόταν αν η πίτσα ερχόταν μέσα σε μια ώρα. φυσικά μέχρι να την φέρει η ντελιβεράς, φαντάζεστε πως γίνετε μια πίτσα hut με αφράτη ζύμη.
τέλος, η τιμές τους ήταν τελείως φεύγα, ενώ τον τελευταίο καιρό η πίτσα τους χάλασε τελείως. έτρωγες ένα κομμάτι και ένιωθες την ίδια ώρα τις αρτηρίες σου να φράζουν απο την λαδίλα.
για εταιρείες που δεν έχουν ψαχτεί ποτέ για το αν ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούνείναι λάθος και το πρώτο πράγμα που τους έρχεται στο μυαλό είναι το πως να χαμηλώσουν τον υπάλληλο και τις αποδοχές του, να παν στον αγύριστο.
δεν μπορεί να έχεις κυρ μλκ παναγιώτη σοβαρά λειτουργικά θέματα και το πρώτο που σου έρχεται στο μυαλό να είναι ο μισθός του υπάλληλου.
απο την πυλαία και μόνο, το κατάστημα με τους 5 υπαλλήλους θα μπορούσε να είναι υπερκερδοφόρο, μιας και ήταν κατάστημα ντελίβερυ πιο πολύ...