Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Θέμα: [E46] 330(SS copy)Headers/Stock Exhaust(right hand drive)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #22
    Εγγραφή
    01-08-10
    Περιοχή
    αθηνα μενίδι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    80
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ πιστευω ότι πραγματικά το οχημα του φίλου έχει ζωντανέψει αλλα στις μεσαιες στροφές στα ψηλά σίγουρα έχει χάσει.Καλή η κινησή σου αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις δυναμομετρεις πριν και μετά το αυτοκίνητο ή το έχεις μετρήσει με κάποιο άλλο και πλέον βλέπεις τις διαφορές.Τώρα η θεωρία είπαμε λέει ότι στα ψηλά τουλάχιστον εχεις ΄χάσει και στεγνώνει το αυτοκίνητο.Πες μας όμως τους καταλύτες τους πήρες απο έξω η στους έφτιαξε ο κύριος που ανέφερες κάποια άλλα παιδια αναφέραν αλαγή πεταλουδας εισαγωγής φτιαχτή ρε παλικάρια η κάποια επώνυμη δώστε κάποιες πληροφορίες να σαλιαρίσουμε λιγάκι.Σίγουρα μια καλύτερη πεταλουδα εισαγωγής με φίλτρο πρόγραμμα και εξάτμιση όσο κακοπροαίρετο και να είναι το 3,30 15αλογάκια θα τα πάρει το ρημάδι δεν μπορεί.......και σίγουρα δεν θα είναι διαφορα που θα κάνει το οχημα να ξυραφιαζει στο δρόμο αλλά σε κοστολόγιο μιλαμε για κανα χιλιαρικο που μπροστά στα 5000...και 7000 που πρέπει να πληρώσεις για ένα κομπρεσορα πχ.Εγώ πχ έχω φτιαξει εξατμιση απο καταλύτες και κάτω έχω ηδη φίλτρο αέρα απλά δεν είχα εμπιστευτεί μέχρι στιγμής κάποιον για προγραμμα.Το είχα δυναμομετρίσει όταν έκανα τη μετατροπή μου είχε δείξει 230 αλογάκια{ήθελα να σιγουρευτώ ότι μου είχαν ΄βάλει 3,30μοτέρ ποτέ δεν ξέρεις }Λοιπόν μια πεταλουδα εισαγωγής σε συνδιασμό ένα σωστό πρόγραμμα δεν θα με χάλαγε.....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Βαγγελης : 05-04-13 στις 16:30

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP