Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 67

Θέμα: Τα κουσούρια του Ν42Β20

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #16
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.604
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τάσο θα σε κουράσω λίγο αλλά άκου σε παρακαλώ και μια ακόμα ιστορία που μπορεί να
    βοηθήσει.Κάπου το 06-07 είχαμε πάρει ένα SORENTO diesel στην δουλειά και ήταν όλα καλά
    μέχρι τα 40-50000χλμ.Μετά το αμάξι ξαφνικά έχανε τα γκάζια του και έβγαζε κάπνα, όποτε
    ήθελε.Εντός εγγύησης δεν φαντάζεσαι τι έχουμε αλλάξει,τούρμπο-μπεκ-εισαγωγή-αντλία
    πετρελαίου-αισθητήρες κ.λ.π άπειρες μέρες δοκιμές,το διαγνωστικό μας τρέλενε κάθε φορά
    με κάθε λογής βλάβη.Η autopoint μιλούσε με Κορέα στέλναν οδηγίες,παπάρια, το SORENTO
    έστρωνε ξαφνικά μόνο όταν το πήγαινες έκτος δρόμου Τελικά βρέθηκε...στο σημείο
    του τρομπέτου που περνούσε η πλεξούδα του εγκεφάλου στο ταμπλό έλειπε η τσιμούχα που
    προστάτευε την καλωδίωση από την τριβή με την λαμαρίνα και φαγώθηκε η μόνωση των
    καλώδιων και κάνανε σώμα στο σασί.Η γραμμή που δημιουργούσε το πρόβλημα ήταν το
    κοντρόλ της wastegate που την κρατούσε ανοιχτή και έτσι δεν φούσκωνε το τούρμπο!!!
    Επειδή και εσύ κυνηγάς φαντάσματα κάνε και έναν πιο εξονυχιστικό έλεγχο σε πλεξούδες-
    πινάκια-φίσες κ.τ.λ. και καλά ξεμπερδέματα!

  2. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    aristent (16-03-13), pilot (14-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP