Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 67

Θέμα: Τα κουσούρια του Ν42Β20

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.605
    Thanked
    6727
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tasos.kamv Εμφάνιση μηνυμάτων
    έχω βρει μόνος μου ένα τρικ να το επαναφέρω... βγάζω την πρίζα του μοτέρ του valvetronic, το βάζω εμπρός, καταγράφει βλάβη ο εγκέφαλος και μετά τη σβήνω με το dis.... φτιάχνει για κάποιες ημέρες, αλλά μετά πάλι τα ίδια...
    Σκέφτομαι ότι ενδέχεται να υπάρχει ίσως μικρή ως ελάχιστη διαρροή αέρα στην αναρρόφηση και να ρουφάει ελάχιστη ποσότητα αέρα που δεν την μετράει το maf Και προσπαθεί το valvetronic με τους λ να διορθώσει με τις προσαρμογές που κάνει, αλλά σιγά σιγά φεύγει εκτός ορίων και "μουλαρώνει"... βέβαια αν έβγαινε εκτός ορίων θα το έβγαζε βλάβη... τα μίγματα που διαβάζω και οι διορθώσεις είναι μια χαρά.
    Δεν μου πάει κάπου το μυαλό μου, έχω απελπιστεί...
    Έχω γυρίσει τα μισά συνεργεία της Αθήνας και έχω "ταΐσει" πολλά μαστόρια...
    Τάσο κι εγώ N42B20 έχω και σε κάποιο service δεν είχαν κουμπώσει σωστά το αντηχείο

    που έιναι μετά το maf και έβρισκε στον εξωτερικό ιμάντα με αποτέλεσμα να το τρυπήσει.

    Το μοτέρ τραβούσε αδιάβαστο αέρα και το σύμπτωμα ήταν να σβήνει όταν είμουν σε πορεία

    και έβγαζα νεκρά.Ρελαντί και με κουμπωμένη σχέση όλα κανονικά και γκάζια και κατανάλωση.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    A8hnaios (13-03-13), gnx (15-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP