Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 67

Θέμα: Τα κουσούρια του Ν42Β20

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    30-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    508
    Thanked
    1153
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Συμπτώματα
    Ανά κάποια χρονικά διαστήματα (άλλοτε μία βδομάδα, άλλοτε δύο, άλλοτε ένα μήνα...) ξαφνικά το μοτέρ γίνεται τελείως αδύναμο, απρόθυμο, "κομπιάζει", δεν στροφάρει, αίσθηση λες και η καρότσα είναι 3 τόνους και η μηχανή αδύναμη...
    Σημαντικό στο διαγνωστικό δεν βγάζει ΠΟΤΕ βλάβη...
    Για εμένα έχω από κάπου διαρροή και ρουφάει ελάχιστη ποσότητα αέρα και μπερδεύεται... με το που κάνεις επαναπρογραμματισμό κρατάει κάποιο καιρό (από 3-4 ημέρες έως ένα μήνα), αλλά μετά από λίγο πάλι τα ίδια...
    Έχω αλλάξει...
    - μαφ
    - vanos
    - ηλεκτρομαγνητικές vanos
    - βαλβίδα εξαερισμού κάρτερ (ccv) + όλα τα κολάρα που συνδέονται πάνω της
    - μοτεράκι valvetronic (μεταχειρισμένο)
    - μονάδα valvetronic
    - τεντωτήρα καδένας
    - άπειρους προγραμματισμούς στην dme...

    Δεν θυμάμαι αν έχω αλλάξει κάτι άλλο..

    Έχω βαρεθεί να κάνω επαναπρογραμματισμούς στην dme σε όλα τα συνεργεία που έχω πάει και μετά από λίγο πάλι τα ίδια και να με κοιτάνε περίεργα όλα τα μαστόρια...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tasos.kamv : 13-03-13 στις 18:53

  2. The Following User Says Thank You to tasos.kamv For This Useful Post:

    Panos 316T (13-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP