Γιαννη και 250 και 300 με ενα καλο στησιμο αναρτησης-ελαστικων μια χαρα ειναι. Αλλα οταν εχω ενα αυτοκινητο που σπιναρει μεχρι την τελικη του, σε καλη ασφαλτο, δεν εχει κανενα νοημα υπαρξης, εκτος απο dragster. Τους ιδιους χρονους θα εκανε και με 200 αλογα κατω, με καλυτερο powerband, λιγοτερο σπιναρισμα, μικροτερη πιεση και μεγαλυτερη αξιοπιστια.
Βεβαια πολλες φορες, ο σκοπος αυτων των project ειναι κυριως για την διαφημηση του βελτιωτη ασχετα αν το αμαξι ειναι ουσιαστικα αχρηστο. Ο υπερηφανος ιδιοκτητης του μπορει να καυχιεται για τα αλογα που εχει στα στεκια των κοντρογρηγορων, ο διαφημιστης κανει την δουλεια του και ολα καλα. Βεβαια αν στον δρομο πετυχει κανα αυτοκινητο με παραπλησια δυναμη, αλλα που μπορει να περναει τα αλογα του στον δρομο (βλ. porsche turbo, evo ανω των 500ps κτλ) κανει γαργαρα το πατημα