Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: Φιατ πουντο

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #21
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ωραία συζήτηση Δημήτρη δυστυχώς είμαι έξω, θα γράψω αύριο! Πάντως μπροστοκινητο με τόσα άλογα δεν πατάει κάτω.. Λίγα πατάνε υπό προϋποθέσεις και τα 106-saxo λόγω βάρους μπορούν να ξεκινήσουν τα αυτοκίνητα αυτά στα dragster γράφουν χρόνους! Η βελτίωση μπορεί να θεωρηθεί πετυχημένη αν καλύπτει τις ανάγκες τις αρχικής ιδέας δεν νομίζω να φτιάξει κάποιος 106 για να ταξιδεύει με 300... Αλλα θα μου πεις γιατι να ρήξεις 10κ σε 106!! Χαχχαχαχ
    Αν το αμαξι εχει φτιαχτει για dragster, οκ, συμφωνω μαζι σου. Τα περισσοτερα ομως ειναι (ο θεος να τα κανει) βολτισια . Εγω δεν ειπα οτι πρεπει να πηγαινει 300 (αν και θα επρεπε με τα αλογα που εχει). Αλλα οταν σπιναρει μεχρι τα 200 και μαλιστα σε καλη ασφαλτο (στην ευθεια του κωπηλατοδρομιου στο Σχοινια η αλλιως κρυφη για οσους δεν γνωριζουν) τοτε για ποια επιτυχια μιλαμε? Φανταζεσαι τι θα γινεται σε εναν δρομο μετριας προσφυσης που ειναι και οι περισσοτεροι στην Ελλαδα? Η σε μια απλη βολτα στους δρομους της Αθηνας. Αν το χαρακτηρισουμε βολτισιο και επιτυχημενο, θα γελανε και οι πετρες.

  2. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-02-13), BILL007 (21-02-13), nikos1400 (21-02-13), Panos 316T (21-02-13), spar@ (21-02-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP