Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: M3 E36 σε Ε30

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8
    Εγγραφή
    21-11-11
    Περιοχή
    ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    295
    Thanked
    282
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dr. Yamastura Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέφτομαι να κάνω τράμπα ΟΛΟ το ε36 μου σε ε30.
    Δηλαδή:
    Το μπλοκέ KAAZ,τις γέφυρες μπροστά και πίσω,μοτέρ,σασμάν,χειρόφρε ο,καθίσματα,τα ΠΑΝΤΑ εκτός φυσικά από το ρολλ κειτζ.
    Ξερεις κάποιος αν μπαίνουν όλα τα μηχανικά και τα άκρα?
    Παρακαλώ πολύ να απαντήσουν όσοι είναι βέβαιοι!
    Αν έχουν δει κάτι παρόμοιο από φιλο-γνωστό ή αν το έχουν κάνει οι ίδιοι ή απο λινκς.
    Το μοτέρ σίγουρα μπαίνει.Με ενδιαφέρει το σασμάν και κυρίως τα άκρα(αναρτήσεις,φρένα κλπ.).
    Το κααζ μπαίνει (είναι το ίδιο για 6κύλινδρο 325 και μ3 ε30,άρα μάλλον μπαίνει σε μεγάλο καβούκι).
    Το αμάξι που έχω βρει είναι 318ις.
    Θέλω να ξοδέψω μόνο για την αγορά του αυτοκινήτου και για τα εργατικά.
    Όλα τα περιφερειακά θέλω να είναι από το 36άρι.
    Eχεις ενα αυτοκινητο που το εχεις φτασει σε ενα καλο επιπεδο για να βγαζεις γουστα και να συμμετεχεις σε αγωνες.Ο μονος λογος που πιστευω οτι θες να το κανεις αυτο ειναι το βαρος.(???)Η αληθεια ειναι οπως ειπε και καποιος παραπανω οτι το Ε30 απο ακαμψια ειναι για κλαματα και χρειαζεται πολυ δουλεια για να γινει σωστο αγωνιστικο..Εγω θα σου προτεινα να το ελαφρωσεις οσο μπορεις(μεγαλο μειον το βαρος,αλλα υπαρχουν τροποι αρκει να υπαρχει θεληση) και να ψαχτεις για βελτιωση του μοτερ...Δες το και αλλιως,7 στα 10 driftαδικα ειναι Ε30...

  2. The Following User Says Thank You to NS-conv For This Useful Post:

    Panos 316T (06-02-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP