Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν καις παραπάνω απ' το κανονικό λαδι, ή αν η συμπίεση σου είναι πεσμένη, έχει αρχίσει ο κατήφορος. Το ότι έχει κάνει 200000 χλμ δε σημαίνει ότι έχεις έναν άχρηστο ή προβληματικό κινητήρα. Η συντήρηση που του κάνεις και ο χειρισμός είναι 2 βασικοί παράγοντες. Όσο μεγαλύτερος (σε κυβισμό) είναι ο κινητήρας τόσο λιγότερη είναι η καταπόνηση που δέχεται από πιεστικό χειρισμό. Αυτά πολύ γενικά....
Συμφωνω απολυτα με το Νικο...Πολυ κυριο λογο παιζει η συντηρηση....