-
Λάθος πρώτο...Τα o-ring που πήρα ήταν πιο χοντρά από όσο έπρεπε...Εγώ πήρα το μικρό
53x3,5 και το μεγάλο 90x3,5. Οι διάμετροι είναι σωστοί αλλά πιστεύω έπρεπε να είναι
3,2 ή 3,3 το πολύ το πάχος τους.Βάζοντας το καπάκι της αντλίας δεν φιλούσε καλά και
εγώ σκέφτηκα να βάλω φλαντζόκολλα.Λάθος γιατί αν δεν πατάει καλά το καπάκι αυξάνει
ο όγκος στον χώρο την αντλίας και δεν σηκώνει αρκετή πίεση στο ρελαντί και το πεντάλ
είναι κούτσουρο κάτω από τις 1000 σ.αλ....

Αφού την δέσουμε τελικά αποφεύγοντας τα λάθη μου την περνάμε πάνω με υπομονή και τύχη
για να θυληκώσει η γλώσσα στον εκκεντροφόρο...Αφού ακουστεί το πολυπόθητο κλακ τότε
με πολύ προσοχή ψαχουλεύουμε ξανά για να βιδώσουμε τις τρεις Μ6 βίδες.Εγώ έκανα το
εξής τρικ.Κόλλησα πάνω στο καρυδάκι με λίγη μονωτική ταινία τις βίδες για μην μου πέσουν
-
The Following 8 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:
Bazil Van Sinner (13-01-13), bill_m3 (13-01-13), Bitz (13-01-13), Konstantinos E60 (16-05-13), nikos1400 (16-05-13), Panos 316T (15-05-13), Vassilis ///M (13-01-13), zaharias (13-01-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP