Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1004

Θέμα: Επικαιροτητα - Προβληματισμοι ...11 2012

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #10
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και κατι τελευταιο, δεν ανεχομαι εστω και αν τετραπλασιαστουν τα κερδη, το κεντρικο λιμανι της πατριδας μου το φιλετο,της πατριδας που υπηρετησατε και αυριο θα υπηρετησω και εγω να ανηκει σε Κινεζους, οι οποιοι το απεκτησαν για ενα κομματι ψωμι συμφωνα με αυτα που επρεπε να παρουμε και καποιος @δης πλουτισε και το παιζουν κυριες οι π@@τανες η γυναικα του και οι κορες του....
    αυτο για να ολοκληρωσω τον συλλογισμο μου....
    Τι θα πει δεν ανέχεσαι ;;;

    Γνωρίζεις πως λειτούργησε το λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια ;;
    Γνωρίζεις το κόστος για όλους μας ;

    Απεργίες, στάσεις, κόστος, λαδώματα, ταλαιπωρία κλπ ;

    Σου έτυχε ποτέ να θέλεις να εισάγεις εμπορεύματα, το πλοίο να είναι στο λιμάνι, αλλά να περιμένει με τις εβδομάδες απλά και μόνο γιατί οι λιμενεργάτες και λοιποί απεργούσαν ; Επιχειρήσεις έκλεισαν λόγω αυτώντων απεργιών. Κόσμος έμεινε στο δρόμο. Περίμενε ο κόσμος εμπορεύματα εποχιακά, εμπορεύματα πληρωμένα, που τα παρέλαβε με καθυστέρηση εβδομάδων-μηνών και φυσικά πλέον ήταν αργά γιατί είχε φύγει η σαιζόν;

    Να θέλεις να εξάγεις και να μην είσαι ανταγωνιστικός γιατί το λιμάνι μας ήταν πανάκριβο, πάναργο και προβληματικό ;

    Χρειαζόταν και ακόμα και σήμερα στη Θεσσαλίκη χρειάζεται να λαδώσεις για να σου φορτώσουν το container??? (Να τους λαδώσεις για να κάνουν απλά τη δουλειά τους;;;

    Το κόστος ήταν ακριβό, γιατί πρέπει να πληρωθούν όλες οι συντεχνίες. Ο λιμενεργάτης να παίρνει 6000-7000 ευρώ το μήνα + bonus+υπερωρίές +λαδώματα!!! Ακόμα και τώρα πληρώνουμε στα λιμανιάτικά και υπερωρίες. Γίνεται πάντα το τιμολόγιο να έχει υπερωρίες;;; Που σε ένα λιμάνι σαν της Θεσσαλονίκης, που αφού οι ίδιοι οι εργαζόμενοι εκεί το κατέστησαν σχεδόν ανενεργό (ένα λιμάνι που εξυπηρετούσε ακόμα και τις γύρω χώρες), απλά και μόνο για να μην ενδιαφέρον για ιδιώτες να το αγορασουν. Σήμερα βλέπουμε τα καράβια με το κυάλι.

    Πως να ξεχάσουμε, τα καράβια που περίμεναν από έξω , αλλά οι "δικοί" μας δεν τα εξυπηρετούσαν, οπότε μετά από 1+μήνα αναμονής, κατέληγαν να ξεφορτώνουν στην Κωνσταντινούπολη και να μας έρχονται τα container με τρένα με καθυστέρηση και πολύ μεγάλο κόστος. Και όλα αυτά για να μη χάσει κανείς τα δικαιώματά του.

    Μόνοι μας απαξιώσαμε τα πάντα.

    Ακόμα και οι εκτελωνισμοί, οι μεταφορές των container΄κλπ είναι ακριβά, αλλά είναι και κλειστά επαγγέματα. Με τις υγείες μας λοιπόν.

    Για να μην διορθώσουν τα κακώς κείμενα στα λιμάνια, για να μην απολυθούν κάποιοι χαραμοφάηδες, την πλήρωσαν επιχειρήσεις και εργαζόμενοι που δεν έφταιγαν. Αλλά αυτοί δεν πειράζει, είναι του ιδιωτικού τομέα.
    έχουμε γίνει εικονολάτρες!!!

  2. The Following 17 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    A8hnaios (12-01-13), Bitz (12-01-13), chrisgiapz3 (12-01-13), gnx (12-01-13), hades7 (12-01-13), jannisa (12-01-13), katsaraios (12-01-13), Leonidas_E39 (12-01-13), mitsos_chania (12-01-13), nikos1400 (12-01-13), nuovo.. (12-01-13), Panos 316T (13-01-13), PANOS-E60 (12-01-13), pilot (12-01-13), S8N (12-01-13), Stathis (12-01-13), Thomelef (12-01-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP