Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: 320d Vs 328i
- Ψήφισαν
- 59. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
320diesel M pack
-
328i χλιδερλαϊν
-
Audi Allroad Quattro
-
Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου:
1. Μοτέρ
Δεν είμαι κατά του πετρελαίου, αλλά όταν σε ένα βενζινοκινητήρα είσα στις 3.000 στροφές, ξέρεις ότι έχεις άλλο τόσο, και καμιά 500αριά στροφές ακόμα τουλάχιστον. Στο ντίζελ ξέρεις ότι είσαι λίγο πριν τον κόφτη. Αυτό είναι θέμα αίσθησης και συναισθήματος, όχι λογικής, απόδοσης και αποδοτικότητας. Είναι κάτι που προσωπικά απολαμβάνω, ακόμα και αν δεν το κάνω συχνά. Άλλωστε, ένα αυτοκίνητο που πρόκειται να κάνει 20.000χλμ το χρόνο, θα σου δώσει πολλές χαρές στην καθημερινότητα, σε μικρές δόσεις. Ένα γέμισμα 2ας σε μια ανηφορική στροφή για παράδειγμα.
Ναι, το 320d έχει ροπή που μετακινεί το σπίτι σου και του αλλάζει θέση, είναι σαφώς οικονομικότερο, σαφώς αποδοτικότερο και σαφώς λογικότερο, αλλά όταν δείνεις σχεδόν 60.000¤ δεν θεωρώ ότι η οικονομία είναι το πρώτο κριτήριο. Άλλωστε η σειρά 3 είναι ένα μέσου μεγέθους αυτοκίνητο με λογικό βάρος οπότε παρέχει στον οδηγό την άνεση για αρκετά παιχνίδια. Σαφώς δεν συγκρίνεται με μία F10 των 1900 κιλών.
Επίσης ο Ν20Β20 δουλεύει περίπου στο 0,5 με 0,6 bar. Σαν πίεση είναι μικρή και το lag σχεδόν ανεπαίσθητο. Ωστόσο η τουρμποροπή είναι αισθητή και είναι ωραίο πράγμα. Ναι δε λέω, ατμόσφαιρα και τα μυαλά στα κάγκελα, αλλά όταν έχεις βολέψει τον πισινό σου στο μπεζ δερμάτινο κάθισμα και βυθίσεις το πόδι σου στο γκάζι, είναι ωραίο συναίσθημα το να νιώθεις την κλωτσιά στο κάθισμα που συνοδεύεται από ένα απαλό σφίρηγμα.
Θα τολμήσω να αναφέρω το κατά τον Μπάουερ "τσάμπα-κουβαλάω-τουρμπίνα" Β5204Τ5 της Volvo στην κουβέντα, μιας και είναι και αυτός δίλιτρος, με χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης. Αγνοώντας το γεγονός ότι στροφάρει μέχρι τις 7300 και ότι έχει έναν κύλινδρο παραπάνω, θεωρώ (προσωπική άποψη) πως η χαμηλή πίεση υπερπλήρωσης είναι ωραίο πράγμα. Δεν έχει ξεσπάσματα, ούτε άγριο lag. Ώριμα πράγματα.
2. Χρωματικός συνδυασμός και εσωτερικό.
Πρόεδρε δε σου κρύβω ότι όταν είναι το μπεζ εσωτερικό με το ξύλο συγκινήθηκα. Προσωπικά αντιπαθώ τα σκούρα εσωτερικά όπως ο διάολος το λιβάνι. Στο μόνο που τα βρήσκω βολικά είναι στο να κρύβουν τους λεκέδες από το λάδι από τα σουβλάκια που πέρασε μέσα από το λαδόχαρτο και τη σακούλα που έκανες το λάθος να αφήσεις για ένα δευτερόλεπτο στο κάθισμα του οδηγού.
Σαφώς δεν είναι σπορ, αλλά το χρώμα είναι καθαρά υποκειμενικό και (τονίζω τη λέξη) προσωπικά, νιώθω πολύ πιο άνετος σε ένα ανοιχτόχρωμο σαλόνι απ' ότι σε ένα σκούρο. Ναι, το μαύρο είναι πιο σπορ, αλλά όταν είσαι πίσω απ' το τιμόνι και έχεις σηκωμάρες, θα του πιεις το αίμα ακόμα και αν είναι ροζ με πορτοκαλί ρίγες.
3. Φόροι, τεκμήρια, κόστη χρήσης, και λοιποί λόγοι να χαλάσεις λ7
Ναι, το d είναι πιο οικονομικό, έχει φθηνότερα τέλη, φθηνότερη ασφάλεια (?) και γενικά συμφέρει, αλλά σε νοιάζει τόσο πολύ? Θα το κρατήσεις τόσο πολύ που να σε νοιάζει αν θα κάνει απόσβεση η επένδυση σου?
Δεν διαφωνώ στην ιδέα του πολυτελούς/ ακριβού αλλά συνάμα οικονομικού αυτοκινήτου, αλλά προσωπικά αν θα έδινα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, θα φρόντιζα να με ικανοποιεί όσο περισσότερο μπορεί. Αν ετίθετο θέμα οικονομίας, θα προτιμούσα να έχω και ένα δεύτερο μεταφορικό μέσο, που να μην καίει σχεδόν τίποτα, να μη ζητάει από συντήρηση σχεδόν τίποτα και να μην με νοιάζει σχεδόν καθόλου. Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.
4. Άρα?
Άρα, ψηφίζω βενζίνη και μπεζ δέρμα, αντί για ντίζελ και Μ πακέτο. Άλλωστε το Μ πακέτο το βάζεις και αργότερα (μπαξίματα γαρ).
Αυτά.
-
The Following 8 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:
A8hnaios (11-01-13), bill_m3 (11-01-13), Eleni (11-01-13), Nino (11-01-13), Panos 316T (11-01-13), PANOS-E60 (11-01-13), Ptboul (11-01-13), S8N (11-01-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP