Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε!Το πήγα στην αντιπροσωπεία της Νισσάν στην Κομοτηνή!Το πήγαμε μια βόλτα με τον τεχνικό και από τα πρώτα κιόλας μέτρα κατάλαβε ποιά ήταν η αιτία του προβλήματος!Έχει ενα εγκεφαλάκι πάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο κάποια σχέση έχει με το μείγμα και έδινε εντελώς λάθος τιμές!Αλλάχτηκε και το αυτοκίνητο ''πυροβολάει'',πηγαίνει πολύ καλύτερα από ότι πήγαινε πριν βγάλεο το πρόβλημα!Κόστος 85 ευρώ μαζί με την εργασία!Δεν θυμάμαι ακριβώς πώς μου το είπε,όταν ανέβω στο χωριό θα δω την απόδειξη που το αναγράφει και θα σας ενημερώσω!
Λιγο παλιο το θεμα του Γιαννη....αλλα μιας και ειναι πολυ πιθανο να ψωνισει ο πατερας μου συντομα ενα Ναβαρα d22, εριχνα μια ματια στο νετ και βρηκα κατι σχετικα με προβληματα που ειχα ακουσει, αλλα μεχρι τωρα δεν το ειχα ψαξει μιας και δε με ενδιεφερε το θεμα.

Το θεμα του Γιαννη ισως να ηταν και αυτο εδω
https://www.nissan-navara.net/viewtopic.php?f=3&t=6788
faulty neutral position switch on the gearbox causing loss of power in 3rd and 4th gear


Το αλλο μεγαλο προβλημα που ειχαν μαλλον ειναι αυτο εδω...
Some engines can blow prematurely
Assuming you are in the EU and your engine number is before YD25DDT1219661 in your log book or found above the alternator on the block, then it is at risk – d22′s with yd25 2.5 tdi engine (2002-2005), especially around the 60,000mile mark....
The fundamental fault lies with con rod bolts that are NOT up to the job.
οι ενδιαφερομενοι δειτε και εδω.