Θα έλεγες δηλαδή οτι ο συμπιεστής δείχνει το πραγματικό του ταλέντο στις ρεπρίζ και την χρήση σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις?

Αρα, λογικά, εφ όσον το 0-200 δεν είναι το ζητούμενο, αλλά η σωστή και γεμάτη λειτουργία στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης, τον προτείνεις ως καλύτερα συνολικά βελτίωση, απο ότι καταλαβαίνω?

VagMag, νομίζω οτι ο Τουρμποντόγκ είναι ο άνθρωπος που πρέπει να αφιερώσεις την σκέψη σου για τις μέρες μέχρι τις γιορτές.

Κόστος όσο ένα πακέτο ζάντες-εξάτμιση και φτιάχνεις αμάξι με @@....

Ψηφίζω κομπρεσέρ.