Ένας ακόμα τρόπος για να δει κάποιος τι ακριβώς έχει (από μαμά) είναι και με τον αριθμό πλαισίου (VIN) στο realoem.com
Για την ιστορία να πώ ότι όταν είχα αγοράσει τη Ζ3 (2.0) είχα ψάξει ιδιαίτερα για το αν είναι μπλοκέ ή όχι (που τελικά είναι από τη 'μαμά' του, 25%) για το λόγο ότι όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Γιάννης το μπλοκέ χρειάζεται βαλβολίνες 75w140 και όχι 75w90. Τελικά με το realoem.com βρήκα την άκρη.
Τις βαλβολίνες τις αγόρασα από εδώ (τελική τιμή 32 ευρώ):
https://www.ebay.de/itm/Castrol-Synt...item3f1c9ff64e
...τις άλλαξα πριν από 6 μήνες και είδα αισθητή διαφορά (μείωση) στον έξτρα θόρυβο κύλισης που έτσι και αλλιώς ένα μπλοκέ κάνει (σε σχέση με ένα απλό).
Για σιγουριά σκοπεύω πλέον (πρώτα ο Θεός) να αλλάζω βαλβολίνες διαφορικού κάθε 2η αλλαγή λαδιών (20,000kms) μαζί με τα μπουζί.