Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 56

Θέμα: F1 20 χρονια μετα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βασικά το σύγχρονο μονοθέσιο είναι πολύ πιο δύσκολο να οδηγήθεί. Δεν μπορεί να το οδηγήσει κάποιος οδηγός του παρελθόντος, ενώ το αντίθετο γίνεται. Τα μονοθέσια πλέον έχουν γίνει πολύ πιο πολύπλοκα, πιο δύσκολα στην οδήγησή τους και πολύ μα πολύ πιο γρήγορα παντού.
    δεν ισχυει αυτο που λες νικο.
    τα παλια αυτοκινητα ειναι απειρως δυσκολοτερα στην οδηγηση.
    ολοι οσοι τα οδηγησαν (ή προσπαθησαν) το εχουν πει αυτο.
    καποιοι δεν μπορουσαν να τα ξεκινησουν καν με τετοιο συμπλεκτη, δε λεμε τα πανε γρηγορα.
    τα καινουργια ειναι σαφως πιο πολυπλοκα και δυσκολα στη ρυθμιση, σε αυτο συμφωνω και φυσικα παρα πολυ ταχυτερα δεν τιθεται θεμα σε αυτο προς θεου.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos! Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έγινε με τον Alesi και τον Lauda. Δε μπορούσε κανένας από τους δυο να πάρει τα πόδια του.

    Άλλος ένας λόγος που ο Σούμι τα βρήκε σκούρα.
    ουτε αυτο ισχυει.
    ο αλεζι και ο λαουντα μονο και μονο λογω ηλικιας δεν θα μπορουσαν να πανε γρηγορα.
    επισης αν αποφασιζαν να οδηγησουν στο μεγιστο των τωρινων δυνατοτητων τους (και οχι να πανε μια βολτα δημοσιοτητας), θα ηθελαν αρκετες ωρες εξοικείωσης και παλι ομως αργοι θα ηταν.
    οπως το ιδιο αργοι θα ηταν με τα παλια τους αυτοκινητα.

    ο σουμι δεν τα βρηκε σκουρα λογω διαφορας τεχνολογιας, τρια χρονια ελλειψε μονο, αλλαξαν τα αυτοκινητα αλλα οχι τοσο ωστε να μην μπορει να τα μαθει.
    οπως προανεφερα προσωπικα θεωρω οτι δεν τα βρηκε καν σκουρα.
    πολλες φορες ηταν πιο ταχυς απο τον ροζμπεργκ.
    δεν γινεται ανθρωπος 40 ετων να πηγαινει ταχυτερα απο εναν που ειναι 20 αν υποθεσουμε η ικανοτητες τους ειναι περιπου ιδιες.
    επισης υπολογισε οτι ηταν 3 χρονια εκτός. μεγαλο διαστημα αν θες να επιστρεψεις στην κορυφη τοσο ανταγωνιστικου αθληματος.

    το προβλημα του σουμαχερ κατα την αποψη μου ειναι οτι πηρε λαθος τις δυο τελευταιες αποφασεις της καριερας του.

    πρωτον δεν χρειαζοταν να αποσυρθει τη στιγμη που επελεξε, θεωρω οτι την επομενη χρονια θα μπορουσε να το ειχε παρει, εκεινη την εποχη δεν ηταν πιο αργος απο τον κιμι, ηταν μαλλον ταχυτερος.

    δευτερον θεωρησε βλεποντας τον περιπατο που εκαναν οι μπατον και μπαριτσελο με τις μπραουν, οτι με ενα αρκετα καλυτερο αυτοκινητο απο τους αλλους (οπως ηταν εκεινη τη χρονια η μπραουν) ο περιπατος αυτος θα συνεχιζοταν.
    αλλωστε αν αφησουμε τον μπατον, ο μπαριτσελο που παντα ηταν πιο αργος απο τον σουμαχερ εκεινη τη χρονια οργιασε.
    δυστυχως ομως το αυτοκινητο των επομενων ετων ηταν σουπα, κι ετσι η επικη επιστροφη κατεληξε σε αυτο που παρακολουθησαμε ολοι.

    αν ο ρος συνεχιζε να τα καταφερνει, δεν θα τα λεγαμε αυτα τωρα.
    ή αν ο σουμαχερ ηταν με ρεντ-μπουλ θα ειχαν γινει αλλιως τα πραγματα.
    εδω ο βεμπερ, τριτοκλασσατος οδηγος, μετατραπηκε καποια στιγμη σε διεκδικητη του πρωταθληματος, θα ειχε προβλημα ο σουμαχερ?

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    aristent (25-10-12), nikos1400 (25-10-12), pilot (24-10-12), Thomelef (25-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP