Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 56

Θέμα: F1 20 χρονια μετα

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #11
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πήγα να γράψω πως κοιτάζοντας τα 2 βίντεο, αντιλαμβάνεσαι πως στο παρελθόν οι οδηγοί, άξιζαν κάθε σεντ απο τα εκατομ. που έπερναν σε αντίθεση με τώρα.
    Αλλά το ποστ σου το ανέτρεψε αυτό.
    Η κραδασμοί που υπάρχουν στο 1ο βίντεο δημιουργούν την αίσθηση(ψευδαίσθηση σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, σίγουρα κάτι παραπάνω θα ξέρεις) πως ήταν απείρως πιο καταπονιστική η οδήγηση των παλιών Φ1.
    Ακριβώς.

    Ήθελα να το γράψω κι αυτό.

    Η τεχνολογία στη λήψη έχει αλλάξει άρδην. Πλέον οι κάμερες είναι shock protected και δε μεταφέρουν ήχους του αέρα οπότε το βλέπεις στο γυαλί και λες...εντάξει, πανεύκολο.

    Για μπες μέσα να το πας έτσι.

    Πρόσεξε όμως. Με τις συνθήκες ασφαλείας (or lack there of) που έτρεχαν άξιζαν ΚΑΘΕ σεντ!!

    Από την απώλεια του Ayrton και μετά αν δεν ήταν ο μεγάλος Prof Sid Watkins να βελτιώσει την ασφάλεια, κάθε χρόνο θα είχαμε νεκρούς.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι η F1 (τουλάχιστον όπως την βλέπω ή θέλω να την βλέπω εγώ) δεν είναι μόνο θέαμα (ή δεν πρέπει να είναι) αλλά είναι ένα εργαστήριο εξέλιξης τεχνολογίας που τσιμπάει και έσοδα από την προβολή.

    Θα μου πεις τεχνολογία με εμβολοφόρους γίνεται; Όχι ΦΥΣΙΚΑ, γιαυτό και βλέπουμε 1 δισεκατομύριο παραφερνάλια και ιστορίες (KERS DRS κτλ) τα οποία πιστεύω κάποτε θα ενσωματωθούν σε κάποια τους μορφή σε μαζικής παραγωγής οχήματα.

    Επίσης βλέπεις και την εξέλιξη στον τομέα των αναρτήσεων και της ασφάλειας (αυτό δλδ που σκότωσε ουσιαστικά τον Σέννα). Ακόμα και από τα βίντεο που παρέθεσες βλέπεις και τις διαφορές στο οδόστρωμα.
    Επίσης το χειροκίνητο κιβώτιο με το σειριακό...
    Η εξέλιξη στα ελαστικά και χίλια δυο άλλα.
    Ακριβώς.

    Η εξέλιξη που μεταφέρεται από τη F1 στα αυτοκίνητα δρόμου είναι απίστευτη.

    Τι να πρωτοπεις?

    Τα ημιαυτόματα κιβώτια? Τις γόμες των ελαστικών? Το brake energy regeneration? Την εξέλιξη σε αναρτήσεις, ελατήρια και αντιστρεπτικές? Στη βελτίωση της αεροδυναμικής των αυτοκινήτων? Την ακόμα μεγαλύτερη χρήση lightweight υλικών? Και πόσες άλλες νέες τεχνολογίες που μου διαφεύγουν?

    Προσωπικά σταμάτησα να παρακολουθώ F1 από όταν <<Μιχαλάκης pole Μιχαλάκης βάθρο>> και ειδικά μετά την πατάτα της FIA με την απαγόρευση των κραμάτων βυρηλίου(έσβησε την Mercedes), ή την απαγόρευση σφαιρικών μπιελών και τον περιορισμό των 19.000rpm (έσβησε την HONDA), και ποτέ δεν παρακολουθούσα ούτε καν ρομαντικά, ίσως γιαυτό το βλέπω έτσι.
    Μεγάλη κουβέντα αυτή.

    Τα κράματα βυρηλίου ήταν καρκινογόνα και γιαυτό απαγορεύτηκαν.

    Το "Μιχαλάκης pole, Μιχαλάκης βάθρο" γίνεται πάλι με τον Seb και όπως παλιά έτσι και τώρα, αυτό είναι ένα αποτέλεσμα μιας άρτιας οργανωμένης ομάδας ανθρώπων. Φυσικά όταν διασπάστηκε αυτή η ομάδα, τα πράγματα άλλαξαν και μετά έβαλε και η FIA το χεράκι της με την απαγόρευση των δοκιμών και το πάγωμα τον κινητήρων. Δυο πράγματα που ξεχώριζαν τη Ferrari από το πλήθος.

    Τι εννοείς με τις σφαιρικές ΜΠΙΕΛΕΣ?

    Γιατί τα έμβολα (πχ της Renault) είναι ελαφρώς σφαιρικά με τους κυλίνδρους στρόγγυλους όταν το μοτέρ είναι εντελώς κρύο. Το μοτέρ δεν παίρνει έτσι εύκολα μπροστά. Διοχετεύουν και ανακυκλώνουν καυτό νερό από το σύστημα ψύξης για να φτάσει το μπλοκ στην επιθυμητή θερμοκρασία πριν το βάλουν μπροστά.
    Nikos

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-12), Vasilis M3 (24-03-13)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP