Ακριβώς.
Ήθελα να το γράψω κι αυτό.
Η τεχνολογία στη λήψη έχει αλλάξει άρδην. Πλέον οι κάμερες είναι shock protected και δε μεταφέρουν ήχους του αέρα οπότε το βλέπεις στο γυαλί και λες...εντάξει, πανεύκολο.
Για μπες μέσα να το πας έτσι.
Πρόσεξε όμως. Με τις συνθήκες ασφαλείας (or lack there of) που έτρεχαν άξιζαν ΚΑΘΕ σεντ!!
Από την απώλεια του Ayrton και μετά αν δεν ήταν ο μεγάλος Prof Sid Watkins να βελτιώσει την ασφάλεια, κάθε χρόνο θα είχαμε νεκρούς.
Ακριβώς.
Η εξέλιξη που μεταφέρεται από τη F1 στα αυτοκίνητα δρόμου είναι απίστευτη.
Τι να πρωτοπεις?
Τα ημιαυτόματα κιβώτια? Τις γόμες των ελαστικών? Το brake energy regeneration? Την εξέλιξη σε αναρτήσεις, ελατήρια και αντιστρεπτικές? Στη βελτίωση της αεροδυναμικής των αυτοκινήτων? Την ακόμα μεγαλύτερη χρήση lightweight υλικών? Και πόσες άλλες νέες τεχνολογίες που μου διαφεύγουν?
Μεγάλη κουβέντα αυτή.Προσωπικά σταμάτησα να παρακολουθώ F1 από όταν <<Μιχαλάκης pole Μιχαλάκης βάθρο>> και ειδικά μετά την πατάτα της FIA με την απαγόρευση των κραμάτων βυρηλίου(έσβησε την Mercedes), ή την απαγόρευση σφαιρικών μπιελών και τον περιορισμό των 19.000rpm (έσβησε την HONDA), και ποτέ δεν παρακολουθούσα ούτε καν ρομαντικά, ίσως γιαυτό το βλέπω έτσι.
Τα κράματα βυρηλίου ήταν καρκινογόνα και γιαυτό απαγορεύτηκαν.
Το "Μιχαλάκης pole, Μιχαλάκης βάθρο" γίνεται πάλι με τον Seb και όπως παλιά έτσι και τώρα, αυτό είναι ένα αποτέλεσμα μιας άρτιας οργανωμένης ομάδας ανθρώπων. Φυσικά όταν διασπάστηκε αυτή η ομάδα, τα πράγματα άλλαξαν και μετά έβαλε και η FIA το χεράκι της με την απαγόρευση των δοκιμών και το πάγωμα τον κινητήρων. Δυο πράγματα που ξεχώριζαν τη Ferrari από το πλήθος.
Τι εννοείς με τις σφαιρικές ΜΠΙΕΛΕΣ?
Γιατί τα έμβολα (πχ της Renault) είναι ελαφρώς σφαιρικά με τους κυλίνδρους στρόγγυλους όταν το μοτέρ είναι εντελώς κρύο. Το μοτέρ δεν παίρνει έτσι εύκολα μπροστά. Διοχετεύουν και ανακυκλώνουν καυτό νερό από το σύστημα ψύξης για να φτάσει το μπλοκ στην επιθυμητή θερμοκρασία πριν το βάλουν μπροστά.