
Αρχικό μήνυμα απο
chief
Οσον αφορα αυτες τις διαδρομες και γεννικά τις αναβάσεις, οι σχεσεις κιβωτιου του Μ3 ειναι επιεικώς απαραδεκτες
Ακομη και με το κοντο διαφορικό που εχει ο Μανος δεν γινεται τίποτα που να βοηθά αμαξι και οδηγό.
Δεν ειναι δυνατόν να τρεχει το αμαξι σε μια διαδρομη που επρεπε το αμαξι να εχει τελικη 200 χιλιομετρα, να τρεχει με κιβωτιο που εχει τελικη 300 χιλιομετρα.
Το αποτελεσμα ειναι το αμαξι να ειναι κρεμασμενο στις μεσέες στροφες στην μεγαλυτερη διαρκεια της διαδρομης και αντι να εχει κατα την διαρκεια αυτης 360 αλογα να δουλευει στις μεσέες με 250 αλογα με αποτελέσμα εκτος απο δυναμη να μην εχει και σωστη ισορροπία οταν θες το γκαζι.
Μανωλάκη, αν θες αναβάσεις αλλαξε κιβωτιο.
Το αμαξι δεν ειναι τουρμπο για να εχει δυναμη χαμηλά.